شماره: 3421 تاریخ : 1390/10/07-12:00:00

در دنیای فناوری و دیجیتال

کم شدن هزینه های اپل با خرید شرکت انوبیت

اپل یک شرکت سازنده حافظه های اس اس دی موسوم به آنوبیت را خرید تا از هزینه های صرف شده برای خرید انواع حافظه برای آیفون، آی پد و دیگر تولیداتش بکاهد.

 به گزارش بانک و صنعت  به نقل از کامپیوترورلد، حافظه های اس اس دی به طور گسترده در بازار محصولات همراه کاربرد دارد و عدم صرف هزینه برای خرید مستقل این محصولات به طور قابل توجهی از هزینه های اپل خواهد کاست.
به علت استقبال از تولیدات سخت افزاری شرکت اپل، این موسسه از بزرگترین شرکت های مصرف کننده حافظه های فلاش محسوب می شود. بر اساس برخی گزارش ها اپل حدود 550 میلیون دلار صرف خرید این شرکت کرده است، هر چند اپل مطابق روال همیشگی خود از هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.
خرید انوبیت توسط اپل دومین خرید بزرگ آن از سال 1996 تاکنون محسوب می شود. اپل در آن زمان NeXT را خریداری کرد که توسط استیوجابز بنیانگذار اپل پس از اخراج او از این شرکت در سال 1985 تاسیس شده بود. این شرکت از سال 2005 تا به حال از حافظه های فلاش در تولیداتش استفاده می کند و در برخی موارد به علت کمبود در بازار و عدم دسترسی به حجم مورد نیاز از این حافظه ها نتوانسته وعده های خود در مورد عرضه محصولات تازه را عملی کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3421.bos