شماره: 3403 تاریخ : 1390/10/05-12:00:00

شهردار دولت آباد خبر داد:

تصویب طرح جامع منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان

,وی مهمترین مشکلات شهر دولت آباد را در بدو ورود خویش به شهرداری دولت آباد بدهی دو میلیاردی شهرداری دولت آباد،ممانعت جهاد کشاورزی از صدور پروانه های تمدید و اصلاح در منطقه صنعتی دانست که این امر باعث ش

شهردار دولت اباد اصفهان اعلام کرد: طرح ساماندهی منطقه صنعتی تدوین و با پیگیری های انجام شده در کمسیون های مربوط تصویب رسید.

 

به گزارش بانک و صنعت، وی  درخصوص اقداماتی که در جهت حل این مشکل انجام شده است گفت: طرح ساماندهی منطقه صنعتی را تدوین و با پیگیری های انجام شده در کمسیونهای مربوط تصویب و جهت تصویب نهایی به کمسیون برنامه ریزی ارسال شد و راه برای کار در منطقه صنعتی باز شد و برنامه های خوبی برای زیباسازی و افزایش فضای سبز برای منطقه صنعتی داریم.

وی از دیگر مشکلات شهر دولت آباد را در بدو ورودش به شهرداری دولت آباد محدود بودن طرح جامع شهر دانست و افزود بنده اولین کاری را که در این خصوص انجام دادم خواستار اصلاح این طرح شدم  و مذاکراتی را در این خصوص با وزیر و معاونین وزارت راه و شهر سازی و مسئولین این امر انجام دادیم که امیدوارم با تصویب این امر  و اصلاح این طرح و اجرای آن شهر دولت آباد به آنچه که شایسته است برسد. زارعان برخی ویژگی های طرح جدید جامع شهری دولت آباد را دیدن سایت اداری شهرستان د،احداث یک پارک بزرگ در ورودی جنوب شهر که پاسخگوی شهر باشد،توسعه حرم امامزاده نرمی به صورت گسترده،افزایش فضاهای رفاهی ،آموزشی،ورزشی شهرستان  دانست.

وی در بخش دیگری از مصاحبه از توجه ویژه شهرداری به مسایل فرهنگی شهر اشاره نمود و از توجه ویژه به کانونهای فرهنگی و مساجد  و احداث یک فرهنگسرای جدیدو کتابخانه مرکزی در شهر دولت آباد خبر دادند.

شهردار دولت آباد علاوه بر توجه مسائل فرهنگی اولویت فعالیتهای  خود در شهرداری دولت آباد توجه به زیرساختهای شهر برای آینده دانست و از مردم شهر دولت آباد خواست تا در این خصوص به ویژه تفکیک  زمینها همکاری و همیاری کنند ایشان خطاب به شهروندان دولت آبادی گفت:  بنده از متن خود همین مردم هستم و شهرم را دوست دارم و قلبم برای همشهریانم می تپد  و راه برای خدمت باز است هرچه همکاری  و مشارکت مردم  در مسائل بیشتر باشد کارمان راحتر می شود و بنده شبانه روز پاسخگو و در خدمت مردم هستم.

حاج محمد زارعان با بیان این نکته که مردم دولت آباد مردمی کم توقع و قدر شناس و برای هر خدمت کوچکی بسیار سپاسگذار هستند گفت با وجود ی که توقع مردم کم است ما باید نهایت تلاش خود را در جهت آسایش مردم انجام دهیم  و قدر دان این مردم باشیم.

زارعان ضمن تشکر از  همکاری مسئولین شهرستان برخوار در جهت توسعه شهری دولت آباد گفت:خوشبختانه مسئولینی که در این برهه زمانی با آنها در این شهر همکاری دارم مسئولین خوبی هستند نماینده محترم حاج آقا حسینی بسیار جدی ومصمم هستند در خدمت ،فرماندار بسیار خوبی داریم که خارج از هرگونه ریا بسیار صادقانه و با انگیزه به مردم خدمت میکنند، امام جمعه محترم و اکثر مسئولین  برای مردم تلاش می کنند ،  با این وجود زمینه برای پیشرفت شهرستان بسیار بالاست .وی یک خواسته هم از مسئولین داشت و افزود با وجودی که بنده خود فردی پیگیر هستم از مسئولین می خواهم که در خصوص ارسال برخی نامه های شهرداری سریعتر و خارج از روال عادی پاسخگو باشند تا کار مردم سریع انجام شود

زارعان در پایان ازآیت ا... ناصری عالم برجسته  ، استاندار محترم اصفهان ،امام جمعه معزز اصفهان،جناب آقای صمصام شریعت و کلیه مدیران ارشد استان که به مسائل شهرستان برخوار و شهر دولت آباد توجه ویژه دارند تقدیرکرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3403.bos