شماره: 3334 تاریخ : 1390/09/30-12:00:00

افزایش کیفیت خدمات الکترونیک بانک سینا

برنامه بانک سینا در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، تمرکز بر افزایش کیفیت این خدمات است.

 

به گزارش روز چهارشنبه بانک و صنعت ،با تدوین و اجرای برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال 89 که یکی از استراتژی های عمده آن گسترش فعالیتهای بانکداری الکترونیک محسوب می شود، این بانک توانست اقدامات مناسبی را در پیاده سازی سامانه های نوین بانکی در سال گذشته به اجرا برساند و اکنون سیاست ها و برنامه های خود را بر افزایش کیفیت این خدمات و رفع برخی نواقص احتمالی موجود متمرکز ساخته است.
این بانک در سال گذشته موفق شد انواع سامانه های نوین بانکی را به مرحله اجرا و بهره برداری برساند و اقدامات مناسبی نیز در حوزه خدمات کارت به ویژه کارت اعتباری و توسعه پایانه های فروشگاهی و سایر ترمینالهای خارج از شعبه داشته باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3334.bos