شماره: 3293 تاریخ : 1390/09/28-12:00:00

بیمه آسیا به دریانوردان بیمه نامه شخص ثالث می دهد

مدیر بیمه هاى عمرو حوادث بیمه آسیا اعلام کرد که این شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصى کشور براى اولین بار بیمه نامه حوادث شخصى ویژه دریانودان و ملوانان را ارائه کرد

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،   مدیر بیمه هاى عمرو حوادث بیمه آسیا اعلام کرد که این شرکت به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصى کشور براى اولین بار بیمه نامه حوادث شخصى ویژه دریانودان و ملوانان را ارائه کرد.

علیرضا بنى اسدى با تصریح خط مشى بیمه آسیا در شناسایى بازارهاى جدید و طراحى و ارائه خدمات بیمه اى متناسب با درخواست بیمه گزاران گفت: این بیمه نامه بى نظیر براى اولین بار در کشور به منظور برطرف کردن نگرانى ها و جبران هزینه هاى ناشى از بروز حوادث شغلى و غیر شغلى و خصوصاظ دزدى هاى دریایى طراحى شده است.

وى با تاکید بر ویژگى هاى خاص و منحصربه فرد این بیمه نامه در پوشش خطر دزدى دریایى اظهار داشت: با ارائه این پوشش دغدغه و نگرانى هاى دریانوردان بابت تامین هزینه هاى معیشتى خانواده خود در ایام اسارت برطرف مى شود و دریانوردان متاهل نیز مى توانند با پرداخت مبلغى اندک، خانواده خود را نیز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهند.

بنى اسدى افزود: در صورتى که در اثر بروز حادثه اى هر یک از دریانوردان در بیمارستان بسترى شوند، در مدت بسترى به آنان حقوق روزانه، جهت تامین هزینه هاى زندگى پرداخت مى شود  .
وى با اشاره به اعتبار این بیمه نامه در هر کجاى دنیا و در طول شبانه روز اظهار داشت: در این بیمه نامه تمامى دریانوردان و ملوانان مى توانند خود را در مقابل حوادث شغلى و غیرشغلى، هزینه هاى پزشکى، نقص عضو، از کار افتادگى دائم (کلى یا جزئى) یا فوت تحت پوشش قرار دهند.

به گفته مدیر بیمه هاى عمر و حوادث بیمه آسیا در این پوشش بیمه اى پیش بینى شده است که به خانواده دریانوردانى که به اسارت دزدان دریایى درآمده اند به صورت روزانه و تا مدت سه ماه حقوق پرداخت شود.

وى ادامه داد: این بیمه نامه از سوى بیمه آسیا از ۷ آذر (روز نیروى دریایى)جهت استفاده عموم دریانوردان و ملوانان ارائه شده است  .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3293.bos