شماره: 3286 تاریخ : 1390/09/27-12:00:00

جشن خانه دار شدن ایرانیان به زودی

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : معاون اول رئیس جمهور گفت: جشن خانه دار شدن همه متقاضیان مسکن را در چهار استان، در ایام باقیمانده امسال برگزار خواهیم کرد .

 

 

رحیمی در مراسم افتتاح نمایشگاه راه، شهرسازی و صنایع وابسته در محل مصلای امام خمینی (ره) افزود: اگر رئیس جمهور نهضت ساخت مسکن را در کشور به راه نمی انداخت تورم 33 درصدی به تورم موجود در کشور افزوده می شد. وی با بیان اینکه قانون هدفمندسازی یارانه ها به خودی خود تورم زاست اضافه کرد: اگر نهضت ساخت مسکن در کشور به راه نمی افتاد 33 درصد تورم به سبد هزینه ها افزوده می شد اما این رقم امروز زیر20درصد است.

رحیمی با اشاره به گذشت حدود یک سال از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: با اینکه یک سال از اجرای قانون می گذرد با راه افتادن نهضت ساخت مسکن، تورم 33 درصدی از سبد هزینه ها حذف شد. معاون اول رئیس جمهور افزود: اگر پیش بینی رئیس جمهور نبود وضع بدی در کشور داشتیم. وی افزود: با راه افتادن نهضت ساخت مسکن هم اکنون شش هزار پیمانکار فعال در کشور داریم و 230 هزار شغل ایجاد شده است.

رحیمی ادامه داد: هر70 متر ساخت مسکن یک نفر را در کشور به شکل مستقیم شاغل می کند و به شکل غیرمستقیم 100 ها هزار شغل ایجاد می شود. وی گفت: 50 فناوری نوین برای ساخت صنعتی مسکن ایجاد شده و بخش عمده مسکن های احداثی به این شیوه است. رحیمی از دست اندرکاران حمل و نقل کشور که در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها بیشترین همکاری را داشتد تشکر کرد.

     

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3286.bos