شماره: 3145 تاریخ : 1390/09/13-12:00:00

عضو هیئت مدیره بانک شهر:

بانک شهر نماد توسعه و سازندگی در کشور است

خیراله بیرانوند عضو هیئت مدیره و معاون شعب و بازاریابی بانک شهر گفت: بانک شهر بعنوان یک بانک تخصصی در عرصه عمران شهری باید با جذب منابع و بکار گیری آن در پروژه های ساخت

 

به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت ،بیرانوند اظهار داشت: هم اکنون چندین شرکت وابسته به بانک شهر بطور گسترده در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز شهری همچون راه سازی، توسعه مترو، ساخت پل و دیگر پروژه های عمرانی فعالیت گسترده ای دارند و این موجب افتخار بانک شهر است که بطور مستقیم در اجرای این پروژه ها و آبادانی کشور نقش ایفا می کند .
وی افزود: بانک شهر بعنوان یک بانک تخصصی بین المللی در تلاش است تا با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز و منابع انسانی توانمند و متعهد، به تمامی شهروندان خدمت رسانی کند چراکه این اعتقاد در بانک شهر وجود دارد که خدمت به خلق، بزرگترین عبادت است.
عضو هیئت مدیره بانک شهر این بانک را بانکی جوان توصیف کرد و به روسای شعب با تجربه این بانک توصیه کرد که با انتقال تجارب خود به کارکنان جوان و تحصیل کرده زمینه را برای رشد و تعالی آنان فراهم کنند.
در پایان این مراسم از 10 شعبه برتر بانک شهر که در خدمت رسانی به مشتریان و جذب منابع عملکرد مناسبی داشته اند تقدیر بعمل آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3145.bos