شماره: 315 تاریخ : 1390/03/22-12:00:00

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای

حقوق مصرف کنندگان با افزایش نظارت و اطلاع رسانی بیشتر می شود

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای کشور گفت: مراکز عرضه کالا و خدمات باید دائماً مورد پایش و مراقبت قرار گیرند و باید فضایی فراهم شود که حقوق مصرف کننده اطلاع رسانی شود .

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت پرویز رحمتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: ساماندهی هر بازار از جمله بازار فناوری اطلاعات باید دارای ارکان و بر اساس اصول تدوین شده باشد.
وی گفت: مراکز عرضه کالا و خدمات باید دائماً مورد پایش و مراقبت قرار گیرند و باید فضایی فراهم شود که حقوق مصرف کننده اطلاع رسانی شود و در صورت بروز تخلف حتماً زمینه رسیدگی به تخلفات در مراجع قانونی فراهم باشد.
وی گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گذشته اقدامات و هماهنگی‌هایی را با پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه‌ای انجام داده که کارگروه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای یکی از مصادیق این اقدامات است.
رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌‌ای کشور ادامه داد: ذهنیتی که در جامعه عرضه کننده فناوری اطلاعات در کشور وجود دارد در سه محور استانداردها، تسریع ضوابط و مقررات و پیگیری تنگناهای قانونی و اصلاح آن‌ها قرار دارد.
وی گفت: سازمان نظام صنفی یارانه‌ای کشور با همکاری سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، کمیته فنی استاندارد فناوری اطلاعات کشور را با یک فرآیند کار کارشناسی خوب ایجاد کرده و امیدواریم که مبانی استانداردسازی در کشور با کمک این کمیته نهادینه شود. 
 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/314.bos