شماره: 3019 تاریخ : 1390/09/05-12:00:00

چهره‌های اثرگذار بانک اقتصادنوین معرفی شدند

در آستانه دهه "نوین شکوفایی" و با حضور دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین، چهره‌های اثرگذار این بانک در آبان‌ماه 1390 معرفی و قدردانی شدند.

 به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،فریبرز قربانیان از معاونت فناوری اطلاعات، محمدهادی برادران از مدیریت اعتبارات و وصول شرکتی و فاطمه فروزان علاء از اداره روابط عمومی سه چهره اثرگذار بانک در آبان‌ماه بودند که مورد قدردانی قرار گرفتند.
بر این اساس فریبرز قربانیان به جهت راه‌اندازی مرکز داده جدید بانک، محمدهادی برادران به جهت ارزیابی دقیق پرونده های اعتباری و فاطمه فروزان نیز به جهت برگزاری گردهمایی سراسری مدیران به عنوان چهره اثرگذار آبان‌ماه بانک اقتصادنوین معرفی شدند.
گفتنی است چهره‌های اثرگذار بانک اقتصادنوین به صورت ادواری معرفی خواهند شد.
در بخشی از لوح تقدیر دکتر بت‌شکن به چهره‌های اثرگذار این بانک آمده است: اینک که با استعانت از الطاف الهی و در آستانه دهه "نوین شکوفایی" بانک اقتصادنوین گام های موثری در مسیر ایجاد سازماتی هوشمند و دانش محور برداشته شده از تلاش‌های جنابعالی به عنوان چهره اثرگذار، در راستای دستیابی به اهداف متعالی بانک قدردانی نموده، امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربه های نوین شاهد اعتلای بیش از پیش بانک نوینمان باشیم.
لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین، معاونین، مدیران امور و روسای ادارت بانک اقتصادنوین نیز حضور داشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3019.bos