شماره: 2972 تاریخ : 1390/09/01-12:00:00

چشم امید ورزش استان اصفهان به استاندار

سرمایه گذاری در ورزش نباید مختص چند باشگاه ورزشی خاص باشد

در گفت و گویی با علیرضا ذوالقدر رییس هئیت اسکیت استان اصفهان به بررسی مباحث مالی هئیت اسکیت استان پرداختیم.

ورزش استان اصفهان نامی آشنا و پر آوازه است، اما متاسفانه چندی است ورزش استان اصفهان دچار مشکلات مالی شده است .

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری بانک و صنعت،‌وی  با بیان اینکه هئیت اسکیت استان اصفهان با وجود مخاطبان بسیار زیاد در استان اصفهان و بیش از دهها برنامه منطقه ای و ملی  از جمله ساماندهی بیش از 2400 ورزشکار اسکیت ،اعزام ورزشکاران اسکیت به لیگ ،تیم ملی ،مسابقات جهانی ،برگزاری کمپ های استعدادیابی کشوری و کارگاههای آموزشی در استان و افتتاح پیستهای اسکیت اما بودجه اختصاص داده شده که طی تفاهام نامه به هئیت اسکیت اختصاص داده شده،‌  پاسخگوی این حجم برنامه هایمان نیست.

ذوالقدر در ادامه با بیان اینکه از استاندار فهیم اصفهان  که توجه ویژه  به بحث ورزش دارند انتطار می رود،‌ ترتیبی اتخاذ کنند که نهادهای استان به ویژه صنایع به کمک اداره کل ورزش و جوانان استان بشتابند تا هئیت های ورزشی استان مورد توجه ویژه قرار گیرند.

رئیس هئیت اسکیت استان اصفهان در ادامه افزو:  سرمایه گذاری در بحث ورزش فقط نباید مختص به چند باشگاه ورزشی خاص باشد و  عدم توجه به آن در بلند مدت زیان های غیر قابل جبرانی را چه برای بحث سلامت افراد و چه مباحث انحرافات اجتماعی به وجود می آورد.

وی  ابراز امیدواری کرد،‌ ورزش استان و هئیتهای ورزشی استان باوجود  استاندار  و  مدیرکل ورزش و جوانان استان همیشه به موفقیت های خود ادامه  دهند./

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2971.bos