شماره: 2952 تاریخ : 1390/08/30-12:00:00

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری "سهام عدالت" استان تهران :

تبدیل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت تهران به سهامی عام برای ورود به بورس

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران با اشاره به نشست این هفته به منظور افزایش سرمایه شرکت و فراهم کردن مقدمات ورود به بورس، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدال

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،علی متولی با اشاره به نشست سه شنبه آتی به منظور افزایش سرمایه شرکت، اظهار داشت: در جلسه سه شنبه سرمایه شرکت باید به حد قانونی یعنی 500 هزار تومان برسد .
وی ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت تهران در حال حاضر سهامی خاص است که برای ادامه فعالیت و ورود به بورس یا فرابورس باید به شرکت سهامی عام تبدیل شود.
وی افزود: بر اساس قانون تجارت، حداقل سرمایه یک شرکت سهامی عام باید 500 هزار تومان باشد ولذا در نشست‌ها و جلساتی طی هفته جاری افزایش سرمایه شرکت در دستورکار خواهد بود که با فاصله اندکی اساسنامه شرکت اصلاح و از سهامی خاص به سهامی عام تغییر خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت تهران گفت: سازوکارهای لازم برای ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی "سهام عدالت" به بورس فراهم شده است اما شرکت سرمایه‌گذاری استان کردستان در مرحله پایلوت و با اولویت وارد بورس خواهد شد که با ورود این شرکت به بورس زمینه برای ورود دیگر شرکت‌ها نیز فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: در بحث ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به بورس هنوز با کم و کاست‌های قانونی و برخی موانع مواجه هستیم، ضمن آنکه شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران هنوز در بورس پذیرفته نشده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2952.bos