شماره: 2937 تاریخ : 1390/08/28-12:00:00

معاون مدیر عامل همراه اول

بهبود سیستم ارتباطی همراه اول

معاون عملیات مناطق همراه اول گفت: از تیرماه 91 امکان برقراری ارتباط از چند مسیر برقرار خواهد شد و به این ترتیب دیگر مشکل قطعی خدمات در همراه اول وجود نخواهد داشت.

حسن رضوی در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهینه سازی زیر ساخت های شبکه همراه اول گفت: عملیات بهینه سازی در همراه اول تا سال آینده به نتیجه می رسد و شاهد نتایج آن در شبکه همراه اول خواهیم بود.
معاون همراه اول افزود: تا تیر ماه سال 91 دیگر برای برقراری ارتباط، وابسته به سوئیچ یک مرکز نخواهیم بود و اگر با قطعی فیبر روبرو شویم از مسیر دیگر امکان اتصال به شبکه وجود خواهد داشت؛ به این ترتیب از تیر ماه سال آینده مشکلی به عنوان قطع خدمات در همراه اول نخواهیم داشت .
معاون عملیات مناطق شرکت ارتباطات سیار ایران از امضای موافقتنامه همکاری میان شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت مترو تهران خبر داد و گفت: با همکاری این دو شرکت تا دو ماه آینده تمام خطوط مترو تهران تحت پوشش شبکه همراه اول قرار می گیرد.
معاون مدیر عامل همراه اول در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: نیاز ارتباطی در مناطق جنوب کشور بیشتر است و باید توسعه در مناطق جنوب کشور را سریع تر دنبال کنیم.
وی همچنین با بیان اینکه همراه اول بیش از 150 سایت متحرک و اضطراری دارد، افزود: این سایت ها برای استفاده در هنگام بروز حوادث غیر منتظره مانند سیل، زلزله، رانش زمین، بروز اختلال در سایت های ثابت و نیاز به ترافیک بیش از حد معمول در یک مکان خاص استفاده می شود.
وی توضیح داد: در زمان وقوع حوادث طبیعی که تمام زیر ساخت های منطقه حادثه دیده از بین می رود، می توان به وسیله سایت های متحرک، مجدد ارتباطات را برقرار کرد.
معاونت عملیات مناطق شرکت ارتباطات سیار با اشاره به تغییر ساختار سازمانی شرکت ارتباطات سیار و ایجاد معاونت عملیات مناطق در این شرکت، گفت: کل کشور به پنج منطقه، به علاوه مناطق تهران شمال و شرق، غرب، جنوب، مرکزی و البرز تقسیم شده که تمام این مناطق زیر نظر معاونت مناطق اداره می شود .
به گزارش فارس، حسن رضوی پیش از این سمت معاون فنی شرکت ارتباطات سیار را بر عهده داشت که اخیرا در به سمت معاون عملیات مناطق همراه اول منصوب شده است.
 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2937.bos