شماره: 2932 تاریخ : 1390/08/28-12:00:00

معاون شرکت بورس:

سهامداران از طریق کارگزاران عرضه و تقاضاها را ببینند

در پی بروز اختلال امروز سایت های tsetmc و irbourse بازار سهام ، معاون شرکت بورس اعلام کرد، فعالان بازار سرمایه از طریق کارگزاران خود از چند و چون عرضه و تقاضای سهام شرکت

 به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،صبح امروز دو سایت tsetmc و irbourse که آخرین وضعیت بازار سهام و متغیرهای اصلی معاملات را نمایش می دهند و سرمایه گذاران با اتکا به این دو سایت و خصوصا" بررسی لحظه به لحظه ایی آمار و ارقام مندرج tsetmc تصمیم گیری می کنند ، با اختلال روبرو شده اند.
در این میان درحالی مسئولان شرکت مدیریت فناوری بورس تهران تاکنون در این مورد اطلاع رسانی نکرده اند که در تماس خبرنگار فارس با علی صحرایی معاون شرکت بورس ، وی ضمن ابزار بی اطلاعی از دلیل فنی این اختلال گفت: با توجه به عدم بروز آوری این دو سایت ، فعالان بازار سهام باید از طریق کارگزاران خود از عرضه و تقاضای سهام مدنظر خود مطلع شوند.
وی خاطر نشان کرد: سامانه معاملاتی بورس به رغم اختلال این دو سایت بدون مشکلی در حال ارایه سرویس بوده و مشکلی در داد وستد سهام شرکت های بورسی وجود ندارد.
براساس این گزارش، این اختلال در حالی ایجاد شده که هفته گذشته هم به دلیل بروز اشتباهی در آخرین ترکیب سهامداران حقوقی برخی از شرکت ها، تعدادی از سهامداران با ابزار نگرانی از خروج سهامداران حقوقی از بازار و شرکت ها ، اقدام به فروش سهام خود کرده بودند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2932.bos