شماره: 2915 تاریخ : 1390/08/26-12:00:00

بانک پاسارگاد سپرده گذارانش را بیمه تکمیلی حادثه کرد

سپرده گذاران بانک پاسارگاد به هزینه این بانک، علاوه بر پوشش هزینه های بیمارستانی، حوادث و آتش سوزی منازل مسکونی در یک اقدام ابتکاری، تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه قرار گرفتن

 

به گزارش روز پنج شنبه بانک و صنعت ،خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد ضمن آرزوی سلامت برای هم میهنان گرامی و اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد، به‌منظور ارج‌نهادن به مشتریان خود و قدردانی از اعتماد و توجه آنها به این بانک، همواره در تلاش است، خدمات، محصولات و امکانات جدیدی را در اختیار آنان قرار دهد  .

در راستای این مهم، بانک پاسارگاد با همکاری بیمه پاسارگاد ، بسته بیمه ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان فراهم کرده است  .   

وی در مورد این بسته ادامه داد: در این طرح جدید، کلیه سپرده گذاران حقیقی که دارای سپرده بلند مدت بیش از یکسال  باشند،  تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه (خطر فوت به هر علت اعم از طبیعی و یا حادثه) قرار می گیرند  .

وی با بیان این که کلیه سپرده گذاران بانک پاسارگاد کـه دارای سپرده بلند مدت باشند از اول آبان سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه قرار گرفته اند افزود: طرح بیمه درمان (هزینه های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی) سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت متناسب با مبلغ سپرده آنان از سال گذشته اجرایی شده است.

در این راستا، بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری به سپرده گذاران بانک پاسارگاد ارائه کرده است. پوشش بیمه حادثه در طول شبانه روز و در کلیه نقاط جهان ، بیمه آتشسوزی منزل مسکونی و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده گذاران از جمله امتیازاتی است که به تمامی سپردهگذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارائه شده است.
رفیعی خاطرنشان کرد:  علاوه بر پوشش های فوق، کلیه تسهیلات گیرندگان از بانک پاسارگاد می توانند در مقابل خطرات فوت ناشی از حادثه یا بیماری به میزان اصل و سود تسهیلات، با استفاده از تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد با هزینه شخصی تحت پوشش بیمه عمر مانده بدهکار قرار گیرند.
گفتنی است سپرده گذاران گرامی می توانند برای دریافت گواهی بیمه خود و کسب اطلاعات بیشتر به شعبه های افتتاح کننده سپرده خود مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 و یا سیستم بازخورد بانک بر روی سایت ww.bankpasargad.com تماس حاصل کنند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2915.bos