شماره: 2891 تاریخ : 1390/08/25-12:00:00

25 آبان ماه

پیش بینی و تحلیل تکنیکال قیمت طلا

امروز همچنان آسیاییها امیدوار به ۱۷۵۰ و پایین تر هستند و هندی ها خریدشان را بسیار کم کرده اند، آنها نیز قیمت را بالا می دانند ولی تکنیکالیست رویترز اعتقاد به قیمت ۱۸۲۹ دلار دارد برای امروز.

تهران- خبرگزاری بانک وصنعت : دیروز نوسان طلا زیاد بود. هر اونس طلا تا ۱۷۶۰ دلار پایین آمد و سپس تا ۱۷۸۴ دلار نیز بالا رفت ولی امروز صبح فعلا در حال حاضر حول و حوش قیمت ۱۷۶۵ دلار در حال معامله است.

 آمار خرید و فروش سهام صندوق طلای اسپایدر توسط ۳ سرمایه گذار معروف در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۱: جان پالسون ۵/۳۱ میلیون سهم خود را به ۳/۲۰ میلیون سهم رساند ولی گفته که از طلا نا امید نیست و همچنان به آینده طلا اعتقاد دارد. جرج ساروس ۴۸۳۵۰ سهم خود را به ۴۲۸۰۰ سهم رساند و پل تورجی ۴۵۰۰۰ سهم خود را به ۱۸۴۶۰۱ سهم رساند.

سناریوی تحلیل تکنیکال طلا: طلا فعلا بین ۱۷۵۰ و ۱۸۰۰ دلار گیر کرده، یکبار به زیر ۱۷۵۰ دلار در چند روز گذشته که رفت، خریدارها به شدت هجوم آوردند و یکبار که به بالای ۱۸۰۰ دلار رسید فروشنده ها هجوم آوردند. اکثر نشانگرهای چارت طلا در تایم فریمهای یکساعته و چهارساعته روی فروش تاکید دارند و در تایم فریم روزانه چارت قدرت افزایشی نشان نمی دهد و ممکن است امروز بیشتر تمایل به کاهش تا ۱۷۵۰ دلار وجود داشته باشد و در آنجا خریداران ممکن است دوباره هجوم آورده و قیمت را به سمت بالا سوق دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2891.bos