شماره: 2870 تاریخ : 1390/08/23-12:00:00

مراسم جشن غدیر در پست بانک ایران برگزار شد

در آستانه عید بزرگ ولایت و امامت، جشن غدیرخم طی مراسم باشکوهی با حضور مدیران و کارکنان پست بانک ایران در سالن اجتماعات برگزار شد.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات ستادی و مناطق تهران و کارکنان برگزار شد حجت الاسلام آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک گفت: غدیر بزرگترین عیدی است که دین مبین اسلام در این روز کامل شده و واقعه غدیر بزرگترین اتفاق برای دین مبین اسلام است و علمای اهل تسنن درباره این روز گفته اند؛ به خدا سوگند امر خدا این بود که علی را بعنوان وصی و رهبرجهان اسلام منصوب کنم .
وی افزود: در این روز دین اسلام کامل شد و رهبری و زمانداری مسلمانان بعد از پیامبر اسلام (ص) به حضرت علی (ع) سپرده شد که این مساله مورد تایید بزرگترین علما اهل تسنن نیز می باشد و در کتب خود به آن اشاره فراوان اشاره کرده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: ولایت علی، ولایت خدا، عبادت خدا و واجب الهی است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدا هستند و جنگ با علی جنگ با خداست و صلح با خدا صلح با علی است.
شعرسرائی در مدح حضرت علی (ع) توسط شاعر معاصر صابر خراسانی، اجرای موسیقی زنده و برنامه های نمایشی و تردستی و برگزاری مسابقه SMS همراه با اهداء جایزه به برندگان از عمده ترین برنامه های فرهنگی و هنری این مراسم باشکوه بود که به نمایش در آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2870.bos