شماره: 2848 تاریخ : 1390/08/22-12:00:00

واگذاری مسکن مهر به بنگاه ها،

قرار دادهای دستی خرید خانه فاقد اعتبار است

به گفته وی ،‌از ابتدای آبان‌ماه قراردادها پرینتی شده و قراردادهای دستی در تهران فاقد اعتبار است.

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت : رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک اعلام کرد: مسئولیت واگذاری 40 هزار واحد مسکن مهر طی یک ماه آینده با مشاوران املاک واگذار می‌شود،

 

 

مصطفی قلی‌خسروی با بیان این‌که واگذاری مسوولیت 40 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به  مشاوران املاک همچنان در دست بررسی است، اظهار کرد: نحوه و شیوه کار درحال بررسی است و به نظر می‌رسد مسوولیت این امر تا یک ماه آینده به مشاوران املاک واگذار شود. حضور بخش خصوصی در اجرای طرح مسکن مهر و رضایت وزیر راه و شهرسازی از این امر باعث شد تا مذاکراتی را با اتحادیه کشوری مشاوران املاک انجام و مسئولیت واگذاری چندین هزار واحد مسکن مهر در پرند را به آن‌ها واگذار کند به‌گونه‌ای که مشاوران املاک کارگزار مسکن مهر‌ شوند.

بر این اساس، از صفر تا صد واگذاری 40 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط توسط مشاوران املاک انجام می‌شود که بنا به اعلام خسروی این امر منجر می‌شود که اطلاع‌رسانی مناسب صورت بگیرد و واجدان شرایط از نحوه واگذاری واحدهای مسکن مهر اطلاع پیدا کنند. خسروی در ادامه به پرینتی شدن قراردادها در شهر تهران اشاره و اضافه کرد: پرینتی شدن قراردادها مصوبه دولت است که به موجب آن از اول آبان ماه در کلیه مناطق شهر تهران قراردادها پرینتی شده است. وی با تاکید بر این‌که در تهران قراردادهای سنتی و اعتباری ندارد، تصریح کرد: به دنبال پرینتی شدن قراردادها در کل کشور هستیم.

     

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2848.bos