شماره: 2811 تاریخ : 1390/08/18-12:00:00

ملت ایران از راه خود سرسوزنی عقب نشینی نمی کند

رئیس جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: ملتی که فرهنگ و تمدن و اخلاقیات و انسانیت دارد ، به ترور و بمب اتم نیازی ندارد. ملتی انسانی و اخلاقی است و در طول تاریخ ، فرهنگ م

به گزاش خبرگزاری بانک و صنعت،‌محمود احمدی نژاد  در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری  افزود: از کاخ های خود پایین بیایید و مهمان ملت ایران در شهرکرد شوید ، این شهر را دور بزنید و ببینید که ساختمان ها و پل هایی در این شهر وجود دارد که قدمتش چند برابر همه تاریخ شماست.
وی گفت: کسانی که به زور و با  جنایت و اشغال و کشتار بومی ها  سرزمینی را اشغال کرده اند و عمرشان به بیش از 300 سال نمی رسد ملت با فرهنگ ایران را با چند هزار سال تمدن و1400 سال پرچمداری توحید و عدالت و ایستادگی ، به ترور و ساختن بمب اتم متهم می کنند در حالی که این ملت نیازی به بمب اتم ندارد.
وی به دولت های سلطه گفت: خودتان می دانید ملت ایران عاقل است و نمی آید دو بمب اتم در مقابل20 هزار بمب اتم شما بسازد اما چیزی می سازد که شما نمی توانید پاسخی به آن بدهد و آن اخلاق ، انسانیت ، توحید و عدالت ملت ایران است.
رئیس جمهور در ادامه لذت حقیقی زندگی را خدمت ، محبت و دلسوزی برای دیگران دانست و گفت: سیاستمداران نظام سلطه از چنین ویژگی هایی محرومند و این از میزان شقاوتشان آشکار است.
آقای احمدی نژاد افزود: این عده لذت حقیقی را لذت حیوانی و یا بدتر از آن که همان بدبختی است می دانند در حالی که لذت حقیقی ، لذت انسانیت ، عشق، محبت و اعتماد است که در ملت ایران به روشنی دیده می شود.
وی گفت: سیاستمداران نظام سلطه و هم حزبی هایشان زمانی که دور یک میز می نشینند و خوش و بش می کنند و دست می دهند ، در فکر و مغزشان علیه رقیب مقابل خود نقشه می کشند؛ آنان زندگی را اینگونه تفسیر کرده اند.
آاحمدی نژاد خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: مدت ها علیه ملت ایران اقدام کردید چه چیزی عایدتان شد ؟ آیا جز بدبختی و رسوایی چیزی به دست تان رسید که اکنون می خواهید این اقدامات را ادامه دهید؟ اگر اینگونه باشد به ضرر خودتان تمام خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به فشار آمریکا و غرب به آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص گزارش علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران گفت: چرا همه حیثیت خود و آژانس را خرج ادعاهای پوچ آمریکا می کنید؟
وی افزود: از این راه خود برگردید که اگر دوست ملت ایران باشید به نفع شماست اما تاریخ نشان داده است هیچ یک از دشمنان ملت ایران طعم افتخار و پیروزی را نچشیده اند.
احمدی نژاد تاکید کرد: این ملت از راهی که در پیش گرفته است سرسوزنی عقب نشینی نخواهد کرد.
رئیس جمهور در ادامه ، ساختن ایران را ماموریت امروز مسئولان و  آحاد جامعه دانست و گفت: صدها سال پدران و اجداد این سرزمین برای حفظ آبادانی و عزت ایران و فرهنگ ناب الهی و مکتب اهل بیت (ع) تلاش کرده اند و اکنون که این امانت به دست ما رسیده است باید آبادتر از گذشته و پیشرفته تر و مقتدرتر به نسل بعدی بسپاریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2811.bos