شماره: 2801 تاریخ : 1390/08/18-12:00:00

براساس طرح بیمه ایران،

حقوق بازنشستگان 2 برابر می شود

مدیرعامل شرکت بیمه ایران از طراحی خدمتی جدید برای کارکنان،کارمندان و کارگران خبر داد و گفت: با این خدمت و بیمه نامه که از اوایل سال آینده به بازار عرضه می شود،حقوق بازنشس

 به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری بانک و صنعت، سهامیان مقدم افزود: این نوع خدمت، بیمه عمر مستمری است که بعد از بازنشستگی پرداخت می شود و با دریافت حق بیمه ماهانه از این قشر در دوره فعالیت کاری ، پس از بازنشستگی درست معادل آن چیزی که از سازمان خودش دریافت می کند ، ما هم تا پایان عمر پرداخت خواهیم کرد و دریافتی های فرد بازنشسته دو برابر خواهد شد.


وی همچنین از تسهیلاتی جدید به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه ایران به ویژه برای قشر کم درآمد نام برد که در همان روزها اعلام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران با اشاره به افزایش نرخ دیه تا 90 میلیون تومان در ماه های حرام، از تسهیلات ویژه ای که برای تهیه بیمه نامه شخص ثالث دارندگان موتورسیکلت خبر داد.


وی افزود: دارندگان موتورسیکلت می توانند بیمه نامه شخص ثالث را با 20 درصد تخفیف و بقیه هم به صورت نقد اقساط ، از نمایندگی شرکت های بیمه ایران تهیه کنند. سهامیان مقدم اظهار داشت : صاحبان موتورسیکلت با پرداخت25 درصد حق بیمه به صورت نقد، بیمه نامه را دریافت و بقیه مبلغ بیمه نامه را در چهار قسط پرداخت می کنند. جریمه نداشتن بیمه نامه دارندگان موتورسیکلت هم با گرفتن چک با ضمانت پرداخت در 10 ماه دیگر دریافت می شود.
طبق قانون تهیه بیمه شخص ثالث اجباری است و دارندگان خودرو و موتور سیکلت باید آن را تهیه کنند ، در غیر این صورت جریمه می شوند. بنابراین گزارش بیش از هفت میلیون و500 هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور تردد می کنند


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2801.bos