شماره: 278 تاریخ : 1390/03/21-12:00:00

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

واگذاری بیمه به وزارت بهداشت غیر کارشناسی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از غیر کارشناسی بودن واگذاری بحث بیمه به وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: از آنجایی که بیشتر مشکلات بیمه ای کشور مربوط به کارگر

 

سید علی محمد موسوی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری بیمه به وزارت بهداشت و درمان گفت: از آنجایی که بیشتر مشکلات کشور در بخش بیمه شامل کارگران مشاغل سخت و زیان آور و کارمندان مربوطه می شود؛ لذا واگذاری بحث بیمه به وزارت بهداشت و درمان غیر کارشنایی بوده و در آینده تبعات مختلفی در پی خواهد داشت  .

وی تصریح کرد: وزارت رفاه به عنوان متولی اصلی بیمه بهترین گزینه برای پرداختن به این مقوله است و بهتر است مانند سابق به فعالیت خود ادامه داد  .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به اینکه در صورت ادغام وزارت رفاه با وزارت کار و امور اجتماعی بحث بیمه به چه صورتی خواهد بود، اظهار داشت: در صورت ادغام وزارت رفاه با وزارت کار سریعتر به مشکلات بیمه کارگری و کارمندی رسیدگی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت ادغام وزارتخانه کار و امور اجتماعی و رفاه و ابقای رسیدگی به این مقوله در این وزارتخانه جدید مشکلات بیمه ای قشرهای مختلف جامعه من جمله کارگران رفع خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/278.bos