شماره: 2717 تاریخ : 1390/08/10-12:00:00

ارسال مصالح ساختمانی ایران برای باز سازی عتبات

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت:مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان از ارسال بیش از 130 تن گچ و نیز اعزام 36 نفر نیروی متخصص برای بازسازی و توسعه اماکن مقدسه از این استان در سال جاری به کشور عر

.

علی اکبر انصاری گفت: گچ تولیدی این استان که توسط خیرین کمک شده است به کربلا و کاظمین ارسال شده است. وی گفت: علاوه بر این مردم ولایت مدار استان سمنان امسال 200 میلیون ریال وجوه نقدی برای کمک به بازسازی و توسعه اماکن مقدسه در شهرهای کربلا، کاظمین و نجف به این ستاد کمک کرده اند. وی گفت: در سال جاری 36 نفر از نیروهای متخصص استان سمنان در رشته های مختلف برای بازسازی بارگاه ملکوتی ائمه اطهار در عتبات عالیات از شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود به کشور عراق اعزام شدند.

انصاری گفت: از این تعداد 33 نفر هم اکنون در شهرهای مقدس کربلا، نجف و کاظمین حضور دارند. وی گفت: این نیروها شامل نیروی کار ماهر کاشیکار، گچ کار، سنگ کار و جوشکار از شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان هستند که به مدت 40 روز به بازسازی و توسعه اماکن متبرکه در کربلای معلی و کاظمین می پردازند.

مسوول ستاد باسازی عتبات عالیات در استان سمنان آمادگی این ستاد را برای پذیرش نیروهای متخصص در رشته های مختلف گچ کار، جوشکار، سنگ کار و بنا و اعزام به عتبات عالیات اعلام کرد. همچنین افراد خیر می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب جاری 6555555 بانک انصار واریز کنند.

     

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2717.bos