شماره: 2649 تاریخ : 1390/08/05-12:00:00

نظارت نظام مهندسی بر مسکن مهر

تهران - خبرگزاری ایران نیوز 24: رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان رامهرمز از اجرای نظارت عالیه توسط مهندسان این دفتر بر ۴۰۰ واحد مسکونی شهرک سلمان (مسکن مهر) این شهرستان خبر داد.

 

 
 

مرتضی انصاری‌فرد اظهار داشت: در بخش خدماتی و اداری موضوعاتی همچون، بیمه مسئولیت مدنی مهندسان، اصلاح فرم نظارت عالیه مهندسان ناظر، سازماندهی و هماهنگی لازم برای دریافت و پرداخت حق الزحمه مهندسان از مالکین، تنظیم نرخنامه خاص دفتر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، برنامه‌ریزی و برقراری سهمیه‌بندی در بخش نظارت اعضا، پیگیری شده است.
وی ادامه داد: برای ارتباط بیشتر دفتر با اعضاء، بخش روابط عمومی راه‌اندازی شده و اطلاع رسانی‌های لازم درباره برنامه‌‌های دفتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان رامهرمز انجام می‌شود. به گفته وی، در سال ۸۹ بیش از ۱۵ مهندس و شش کاردان به مجموعه دفتر اضافه شده‌اند.
انصاری فرد همچنین از برگزاری جلسات متعدد با شهردار، فرماندار، اداره بهزیستی و شرکت گاز رامهرمز خبر داد و گفت: در مجموع 2 هزار و 208 پرونده گاز بازرسی شده است. رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در رامهرمز همچنین در مورد فعالیت گروه بررسی نقشه بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع نقشه سنتی، فلزی و بتنی بررسی شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های بخش آموزش اظهار داشت: برگزاری کلاس‌ها و دوره آموزش مهندسی معکوس، جوش در بخش گاز، آموزش کارگران ماهر با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان رامهرمز، ارتقای پایه بخش‌هایی از فعالیت‌های مذکور محسوب می‌شود. دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان رامهرمز هم اکنون دارای ۶۶ عضو است که ۲۸ نفر آنان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند.

     

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2649.bos