شماره: 2632 تاریخ : 1390/08/03-12:00:00

پرچم بانک سرمایه با دوچرخه به پنج قاره جهان رفت

دو رکاب زن جانباز و ایثارگر با شعار صلح و دوستی و با حمایت بانک سرمایه در روز 3 آبان ماه سال جاری از مقابل درب ورودی ساختمان مرکزی این بانک سفر به دور جهان را آغاز کردند.

 به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت ،مراسم بدرقه دوچرخه سواران، کرامت مصباح و عبداله عزیززاده با حضور مدیران ارشد و تمامی کارکنان این بانک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، عینی، رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل با بیان سخنانی از این امر پسندیده تمجید کرد و از بانک سرمایه به عنوان بانکی پیشرو در این مراسم یاد نمود و اعلام داشت که بانک سرمایه در رساندن پیام صلح و دوستی به جهانیان، در صنعت بانکداری کشور پیش قدم شده و این اقدامات در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت، جهانیان باید بدانند که ایرانیان همیشه و در همه حال خواستار صلح و دوستی می باشند و برنامه این دوچرخه سواران جهانگرد نمادی از این امر می باشد.
در ادامه، اعتمادی، معاون بازاریابی و پشتیبانی مشتریان نیز از این امر استقبال کرد و گفت، بانک سرمایه در کنار خدمات مالی به مردم، از برنامه های اجتماعی غافل نبوده و نیست و حمایت از این دوچرخه سواران در همین راستاست.
همچنین در ادامه، مصباح، یکی از دوچرخه سواران عازم به دور دنیا به معرفی اجمالی این تیم و برنامه ها و سوابق قبلی آن پرداخت و افزود:" ما از جانبازان و ایثارگران کوچک این سرزمین هستیم و بیش از 12 سال است که به صورت حرفه ای رکاب می زنیم و تاکنون طی برنامه هایی به کشورهای آسیایی، اروپایی و ... سفر کرده ایم." وی در ادامه بیان کرد که سفر به دور دنیا برای نخستین بار با حمایت بانک سرمایه انجام خواهد شد و این تیم متعهد است که پیام صلح و دوستی را به نمایندگی از بانک سرمایه و تمامی مردم ایران زمین به گوش جهانیان برساند.
در پایان مراسم، دو نهال زیتون به نماد صلح و دوستی توسط مدیران بانک سرمایه و دوچرخه سواران در مقابل درب ورودی ساختمان مرکزی بانک سرمایه کاشته شد. همچنین برنامه ریزی شده تا دوچرخه سواران در هر کدام از کشورهای طول مسیر، به نمایندگی از بانک سرمایه، یک نهال زیتون غرس نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2632.bos