شماره: 2596 تاریخ : 1390/08/01-12:00:00

رشد 127 درصدی بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین

مدیر بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین گفت: فعالیت‌های بانکداری اختصاصی بانک در ابعاد مختلف در شش ماهه نخست سال جاری رشد قابل توجهی داشته است.

 به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت ،حسین درویشها افزود: این رشد چشمگیر را به وضوح می‌توان در میزان سرمایه تحت مدیریت، تعداد قراردادهای فعال و تعداد شعب فعال در عملیات بانکداری اختصاصی مشاهده نمود.
وی گفت: سرمایه تحت مدیریت بانکداری اختصاصی در پایان شش ماهه نخست سال 1390 نسبت به ابتدای سال جاری، رشد قابل توجه 104 درصدی را شاهد بوده و تعداد قراردادهای منعقده مدیریت سرمایه طی شش ماهه نخست امسال از رقم 523 قرارداد به یک هزار و 189 قرارداد افزایش یافته است که نمایانگر رشد 127 درصدی در این حوزه از فعالیت بانکداری اختصاصی می باشد.
با افزایش دامنه فعالیت‌های بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین در 6 ماهه نخست سال جاری، تعداد شعب فعال در عملیات بانکداری اختصاصی نیز افزایش قابل توجهی داشته است، به طوریکه تعداد شعب فعال بانکداری اختصاصی از 12 شعبه به 98 شعبه افزایش یافته است که نشان از رشدی 717 درصدی می‌باشد.
درویشها در ادامه افزود: به منظور افزایش قابلیت نقدشوندگی و در راستای جلب رضایت سرمایه‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ایرانیان، حداقل ‌زمان ماندگاری سرمایه از 60 روز به 15 روز تقلیل یافته است. بدین ترتیب، سرمایه سرمایه‌گذاران، تنها در صورتی مشمول کارمزد متغیر می‌گردد که سرمایه‌گذار، واحدهای سرمایه‌گذاری خود را در کمتر از 15 روز پس از صدور آنها ابطال نماید.
شایان ذکر است که صندوق سرمایه‌گذاری ارمغان ایرانیان پس از پذیره‌نویسی اولیه، در حال حاضر مراحل ثبت در سازمان بورس را طی نموده و بزودی قابلیت معاملاتی پیدا می‌کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2596.bos