شماره: 2594 تاریخ : 1390/08/01-12:00:00

نماد بانک‌ها متوقف نمی‌شود

وی اعلام کرد: زمانی که خود بانک صادرات اعلام کرده مشکلی بابت سپرده‌ها و سرمایه‌های مردم وجود ندارد توقف نماد این شرکت منتفی است، البته بنا به گفته وی این موضوع در خصوص سایر بانک‌ها هم صدق می‌کند.

نماد بانک‌ها متوقف نمی‌شود سهامداران نگران نباشند؛ این خبری بود که از سوی رئیس سازمان بورس بر آن تاکید کرد.

 به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت ،رئیس سازمان بورس افزود: هیچ مشکلی برای نماد بانک‌ها وجود ندارد از همین رو دلیلی برای توقف نماد این شرکت‌ها نداریم.
به گفته وی طبق قانون، مرجعی که به سازمان بورس گزارش داده و اطلاعات را تهیه می‌کند مدیریت شرکت‌هاست. در همین خصوص مدیریت بانک صادرات به ما اعلام کرده تغییری در سود‌آوری شرکت وجود ندارد و با هیچ مشکلی هم روبه‌رو نیستیم در عین حال این موضوع به طرق مختلف از طریق سایت کدال اطلاع‌رسانی شده است.
رئیس سازمان بورس خاطر نشان کرد: نکته ای وجود دارد مبنی بر این‌که گفته می‌شود رقم سوء استفاده مالی اخیر بانکی کمتر از میزانی است که اعلام می‌شود و این موضوع هم باید در خصوص بانک صادرات در نظر گرفته شود، موضوع بعدی این‌که، به میزان کافی از اموال گروه مذکور مصادره شده و این اموال هم در راستای منافع بانک قابل بهره‌برداری است. در عین حال همان‌طور که در گزارش شفاف‌سازی بانک صادرات اعلام شده، بانک‌های دیگری هم در جریان فساد اخیر حضور داشته‌اند لذا این‌که گفته می‌شود ارزش بانک‌صادرات با رقم سوءاستفاده مالی اخیر برابری می‌کند درست نیست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2594.bos