شماره: 2584 تاریخ : 1390/08/01-12:00:00

صف نامداران نفت جهان برای استفاده از دکل های حفاری شمال

مدیرعامل شرکت حفاری شمال معتقد است: بسیاری از شرکت های نفتی فعال جهان برای به کار گیری دکل های حفاری متعلق به شرکت حفاری شمال اعلام نیاز کرده اند که پاسخگویی به این درخوا

به گزارش روز یکشنبه بانک و صنعت، مهندس  هدایت اله خادمی؛ با بیان این مطلب افزود: این شرکت، تنها شرکت حفاری ایرانی است که دستگاه حفاری آن در خارج از کشور نیز فعالیت می کند و هم اکنون تقاضاهای متعددی از سوی شرکت های نفتی فعال در کشورهای مختلف برای دکل های حفاری شرکت حفاری شمال وجود دارد .
وی خاطرنشان کرد: دکل دریایی سحر، جدیدترین دکل حفاری است که تا پایان سال جاری به ناوگان دریایی شرکت حفاری شمال پیوسته و در آب های خلیج فارس مشغول به کار می شود.
وی افزود: این دکل دریایی حدود یک ماه آینده، حرکت خود را آغاز می کند و پس از 45 روز وارد آب های خلیج فارس می شود.
خادمی در ادامه با اشاره به رتبه اول شرکت حفاری شمال در زمینه ارسال گزارش های دقیق و به موقع جهت استقرار مطلوب نظام HSE در این شرکت، تصریح کرد: پیگیری مستمر برای بهره مندی از مدیریت بحران از جمله دغدغه های ما در بحث HSE بود که با جذب افسران ایمنی زبده و ارائه آموزش های لازم به کارکنان شرکت، این هدف دنبال شد و در این راستا، نتایج خوبی حاصل شده است.
به گفته وی، شرکت حفاری شمال در پایگاه های خود در شهرهای اهواز، بهشهر و شیراز، مسئول HSE دارد و روسای دستگاه های حفاری را نیز به منظور رعابت الزامات HSE، در مباحث ایمنی، بهداشت و محیط زیست مشارکت می دهد


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2584.bos