شماره: 2578 تاریخ : 1390/07/30-12:00:00

تمام سپرده گذاران بانک پاسارگاد، بیمه اند

سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، به هزینه این بانک، مشمول بهره‌مندی از بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل هستند.

 

به گزارش روز شنبه بانک و صنعت ،سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، به هزینه این بانک، مشمول بهره‌مندی از بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل هستند  .
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک، در آین افتتاح شعبه شاهین شهر در اصفهان که با حضور تجار، کسبه، مسئولین و مدیران بانک برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد، به‌منظور ارج‌نهادن به مشتریان خود و قدردانی از اعتماد و توجه آنها به این بانک، همواره در تلاش است، خدمات، محصولات و امکانات جدید و خوبی را در اختیار آنان قرار دهد.

وی ضمن آرزوی سلامت و بهروزی برای همه هم‌میهنان گرامی، ادامه داد: در همین راستا، بانک پاسارگاد به هزینه خود، سپرده‌گذاران خود را تحت پوشش بیمه های حوادث، خدمات درمانی، آتش سوزی منزل مسکونی، فوت و تخفیف بیمه بدنه اتومبیل قرار داده است. وی ادامه داد: شرکت بیمه پاسارگاد همچنین در زمینه بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت نیز خدمات بسیار خوبی به هم وطنان گرامی ارایه می دهد .
گفتنی است هم میهنان گرامی می توانند برای آگاهی از جزییات این طرح و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289، سامانه اطلاع رسانی گویای شرکت بیمه پاسارگاد به شماره  ۸۲۴۸۹ و یا با سیستم بازخورد بانک بر روی سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir  ارتباط برقرار کنند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2578.bos