شماره: 2568 تاریخ : 1390/07/29-12:00:00

وزیر راه و شهرسازی:

تامین فضای آموزشی مسکن مهر، ضروری است

تهران -خبر گزاری بانک وصنعت :معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ایجاد فضاهای آموزشی و خدماتی در کنار پروژه های مسکن مهر امری ضروری است.

 

 

جمشید نور صالحی در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید صدرا، روند اجرای این پروژه ها را مطلوب توصیف کرد و افزود: به منظور خدمات رسانی مطلوب به متقاضیان مسکن مهر سعی شده است در کنار این مجموعه ها علاوه بر فضاهای آموزشی و خدماتی فضاهای مذهبی، درمانی و بازارچه های محلی نیز پیش بینی و اجرا شود. وی اظهار داشت: در شهر جدید صدرا ساخت 14 مسجد و با همکاری نوسازی مدارس و خیرین ساخت 30 فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در این بازدید گفت: هم اینک 84 درصد از پروژه های مسکن مهر شهر جدید صدرا به صورت صنعتی در حال احداث است.
کریمی افزود: به لحاظ حجم عظیم ساخت و ساز و مزایای خاص صنعتی سازی از جمله سرعت بالا، قیمت مناسب، رعایت استانداردها و مقررات ویژه ساختمان، رویکرد ما به سمت صنعتی سازی در ساختمان است که با نظارت مداوم و دقیق از سوی ناظران شرکت عمران و همچنین مراجع نظارتی دیگر، مسکن مهر شهر جدید صدرا با کیفیت مطلوب در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی درمورد مشاغل ایجاد شده در نتیجه اجرای پروژه مسکن مهر شهر جدید صدرا گفت: در پروژه های مسکن مهر شهر صدرا 14 هزار و 600 نفر به طور مستقیم و دو هزار و 920 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند و همچنان در زمینه های مختلف ساختمان سازی در این پروژه ها نیاز به نیروی کار وجود دارد.

     

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2568.bos