شماره: 2548 تاریخ : 1390/07/27-12:00:00

برای هفتمین سال پیاپی

بانک رفاه رتبه نخست مشتری مداری در کل کشور را کسب کرد

بانک رفاه در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاهها، برای هفتمین سال پیاپی توانست رتبه اول رضایت مشتریان را کسب کند.

 به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ؛ بر اساس این طرح که همه ساله توسط معاونت توسعه مدیریت وسرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری انجام می شود، بانک رفاه توانست در سنجش مربوط به سال 1389 رتبه نخست رضایت مندی در گروه بانک ها  را کسب کند. همچنین رتبه سوم در گروه بانک ها وبیمه ها ودربین پنجاه ویک دستگاه اجرایی کشور، به این بانک اختصاص یافت.

گفتنی است میزان اعتماد، خوش بینی، نحوه اطلاع رسانی از جمله فاکتورهای طرح سنجش میزان رضایت مندی مشتریان بوده که بانک رفاه توانسته هفت سال متوالی رتبه اول این طرح را به خود اختصاص دهد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2548.bos