شماره: 2528 تاریخ : 1390/07/25-12:00:00

بیمه آسیا می تواند نقطه اتکای کارگزاران در صنعت بیمه کشور باشد

بیمه آسیا با توانمندی ها و ثبات خود می تواند نقطه اتکای کارگزاران در صنعت بیمه کشور باشد.

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،دکتر عباس حاج فتحعلی ها مدیر عامل بیمه آسیا در جمع اعضای انجمن صنفی کارفرمایی کارگزاران رسمی بیمه با تاکید بر آمادگی بیمه آسیا برای تعامل نزدیک با کارگزاران گفت: رابطه بیمه آسیا با کارگزاران بیمه یک رابطه تجاری است که در آن می بایست منافع هر دو طرف تامین شود .

مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح بر تجربه ارزشمند و توان کارشناسی منحصر بفرد  بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور، اظهار داشت: تولید بیمه آسیا در شش ماهه اول سال جاری با 30 درصد رشد همراه بوده است و پیش بینی می شود تا پایان سال، مبلغ ده هزار میلیارد ریال تولید حق بیمه محقق شود.

حاج فتحعلیها با اعلام آمادگی بیمه آسیا برای همه نوع مساعدت و همکاری با کارگزاران بیان داشت: حفظ اخلاق حرفه ای و اصول بیمه گری از نکات بسیار مهم در فعالیت کارگزاران است و در نظر است دستور العملی برای ارائه نرخ و شرایط با هدف رفع مشکلات کارگزاران تهیه شود.

مدیر عامل بیمه آسیا با شاره به اینکه کارگزاران ، مشاوران بیمه گذار و بیمه گر هستند، گفت: کارگزاران با سابقه تلاش می کنند به بیمه گر و بیمه گذار مشاوره بدهند و بهترین پوشش بیمه ای را برای بیمه گذار فراهم کنند.

وی افزود: توان پرداخت خسارت و سابقه بیمه گر در ایفای تعهدات و نیز قدرت آنالیز تحلیل از سوی بیمه گر باید در انتخاب شرکت بیمه مد نظر قرار گیرد و این مهم در تعهد کارگزاران است که پوشش های مناسبی را برای بیمه گذاران خود فراهم آورند.

مدیر عامل بیمه آسیا در پایان اظهار داشت: ارائه اطلاعات ناقص و اشتباه می تواند منجر به ارائه نرخ های اشتباه و در پی آن عدم برخورداری بیمه گذار از پوشش بیمه ای مناسب باشد.

گفتنی است در این نشست، اعضای هیئت مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران فنی بیمه آسیا حضور داشته و پاسخ گوی مسائل مطرح شده از طرف اعضای انجمن صنفی کارفرمایی کار گزاران رسمی بیمه بودند.  

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/2527.bos