شماره: 247 تاریخ : 1390/03/19-12:00:00

مجلس نیروی متخصص استحدام می کند

دارا بودن دانشنامه کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری، دارا بودن حداقل معدل ۱۶، حداقل ۵ سال سابقه سکونت در تهران و نیز داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال سن، از جمله شرایط عمومی برای داوطلبان شرکت در

مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نیروی انسانی، از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه علمی افراد متخصص و واجد شرایط لازم را استخدام می‌کند.

به گزارش روز پنج شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، داوطلب های  شرکت در آزمون استخدامی مجلس باید از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خردادماه نسبت به ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

ضروری است داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون در تاریخ  ۱۴ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

طبق اعلامیه استخدامی مجلس شورای اسلامی، افرادی که به موجب رأی مراجع قضایی و ذی‌صلاح از هرگونه خدمات دولتی منع و یا محروم شده‌اند، نمی‌توانند در آزمون استخدامی مجلس شرکت کنند.

دارا بودن دانشنامه کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری، دارا بودن حداقل معدل ۱۶، حداقل ۵ سال سابقه سکونت در تهران و نیز داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال سن، از جمله شرایط عمومی برای داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مجلس شورای اسلامی است.

یادآور می شود که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش و یا سایت مجلس شورای اسلامی مراجعه کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/247.bos