شماره: 235 تاریخ : 1390/03/19-12:00:00

وام خرید مسکن باید افزایش پیدا کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان این که تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید مسکن نمی‌تواند منبع مالی مناسبی برای کسانی که قصد خرید مسکن دارند باشد، گفت: دولت باید با تدابیر

 محمدرضا حسین‌نژاددوین"با بیان این که دولت باید برای کاهش قیمت اجاره مسکن، تعادل را میان عرضه و تقاضا در بازار مسکن ایجاد کند، تصریح کرد: اجرای طرح مسکن مهر می‌تواند تا حدود زیادی تعادل را میان عرضه و تقاضا در بازار مسکن به وجود آورد.

 

مسکن مهر با شتاب بیشتری اجرا شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و تعاونی‌ها باید برای برقرای تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار مسکن، طرح مسکن مهر را با شتاب بیشتری اجرا کنند.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش اجاره بهای مسکن، خانه‌دار شدن مردم است و دولت باید برای تحقق این موضوع طرح‌های مناسبی را مانند طرح مسکن مهر اجرایی کند.

حسین‌نژاد با بیان این که در حال حاضر قیمت خرید مسکن در شهرهایی مانند تهران بالا است، اظهار کرد: تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید مسکن نمی‌تواند منبع مالی مناسبی برای کسانی که قصد خرید مسکن دارند باشد.

سخنگوی کیسیون عمران مجلس تأکید کرد: دولت باید با تدابیر مناسب، تسهیلات خرید مسکن را افزایش داده و گام مهمی در راستای خانه‌دار شدن مردم بردارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/235.bos