شماره: 1926 تاریخ : 1390/06/18-12:00:00

مدیر فنی و پذیرش بورس کالا خبر داد:

ورود روغن پایه نفت پارس به بورس کالا و تاخیر در پذیرش پنبه و کلینکر

:مدیر فنی و پذیرش بورس کالا از پذیرش دو شرکت سیمانی و روغن پایه نفت پارس به عنوان کالای مشابه خبر داد و گفت: جلسه هیئت پذیرش پنبه و کلینکر که قرار بود این هفته انجام شود

 

به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،مهرزاد نامداری در خصوص پذیرش شرکت‌های سیمانی اظهار داشت: با توجه به ارسال مدارک سیمان ارومیه و قائن و روغن پایه شرکت نفت پارس به سازمان بورس، پرونده این سه شرکت بررسی و پذیرش شدند .
وی در خصوص پذیرش شیر امگا3 که مدتی پیش صحبت از پذیرش آن بود، گفت: پرونده پذیرش شیر امگا3 شرکت فوکا به دلیل داشتن نواقص هنوز به نتیجه نرسیده است و باید مدارک پرونده تکمیل شود.
مدیر فنی و پذیرش بورس کالا در پاسخ به این سؤال که قرار بود جلسه هیئت پذیرش برای پنبه و کلینکر در هفته جاری برگزار شود،گفت: سازمان بورس مجدداً اعلام کرد که پنبه نقص پرونده دارد و در خصوص کلینکر نیز به دلیل عدم تمدید قرارداد کارگزار عرضه کننده با مشاور پذیرش، همچنان تکلیف این دو کالا نا معلوم است.
مدارک پذیرش پنبه بیش از دو ماه است که ارسال شده ولی هر بار به دلیل برخی نواقص در پرونده پذیرش این محصول به تأخیر می‌افتاد. در هفته گذشته اعلام شد که نواقص برطرف شده و در جلسه هیئت پذیرش در هفته جاری بررسی می‌شود ولی این بار نیز به دلیل نواقصی که سازمان از پرونده گرفته است، پذیرش این کالا مجدد به تأخیر افتاد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1926.bos