شماره: 1741 تاریخ : 1390/06/01-12:00:00

تجهیزات دفاعی ما باید دشمن را در نقطه عزیمت زمین‌گیر کند

رئیس‌جمهور گفت: تجهیزات و سیاست دفاعی ما باید تجهیزات دشمن و در مرتبه بالاتر، عزم و اراده دشمن را در نقطه عزیمت زمین‌گیر کند.

به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، دکتر محمود  احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور، با تشکر از فعالان صنایع دفاعی، تصریح‌کرد: بهترین بازدارندگی این است که دشمن به خود جرأت تجاوز ندهد و پاسخ ما در دفاع آنچنان کوبنده باشد که دشمن نتواند به تصمیم‌گیری برای تجاوز برسد.

رئیس جمهور گفت: تجهیزات ما در صنایع دفاعی کاربردهای چندمنظوره دارد، این دستاوردها افتخارآمیز، و کارهایی بزرگ هدفمند، هوشمند و ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ماه رمضان را هدیه خدا به بشر برشمرد و افزود: در ماه رمضان فرصت بهره‌مندی از رحمت الهی فراهم است؛ اگر انسان برای خدا کار کند، کارهایش ماندگار و شکوفا می‌شود.

رئیس جمهور گفت: حد و مرزی برای اخلاص و عمل خالصانه وجود ندارد و در مقابل، کاری که برای غیرخدا باشد، ساقط‌کننده است.

وی افزود: حتی عبادت نیز اگر برای خدا نباشد، به سقوط منجر می‌شود؛ شیطان هم هفت هزار سال عبادت کرد و چون اخلاص نداشت، موجب طغیان و طرد او شد.

 احمدی‌نژاد در ادامه گفت: ماه رمضان ماه تمرین اخلاص و کار برای خداست و ماه جلوه رحمت آسمانی و محبت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اخلاص در عبادات، تصریح کرد: چه بسا کسانی که حافظ قرآنند و قرآن می‌خوانند، اما پای جنایات رژیم صهیونیستی را امضا می‌کنند، حتی کسی که قاتل امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بود، از شدت عبادات پیشانی‌اش پینه بسته بود و مدعی بود که حافظ قرآن است.

رئیس‌جمهور پیش از سخنرانی، به تعدادی از برگزیدگان صنعت دفاعی کشور لوح تقدیر اهدا کرد.

 احمدی نژاد پیش از مراسم از نمایشگاه صنایع دفاعی کشور که در دانشگاه مالک‌اشتر، محل برگزاری مراسم برپا ‌شد، بازدید و از سه دستاورد بزرگ صنایع دفاعی کشور، موشک قادر، سامانه اژدر بومی والفجر و موتور دریایی بنیان یک رونمایی کرد


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1741.bos