شماره: 1701 تاریخ : 1390/05/30-12:00:00

ارایه جدیدترین دستاوردهای فناوری اطلاعات بازار سرمایه درنمایشگاه بورس

:مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در دوازدهمین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه بر ارایه جدیدتررین دستاوردهای این حوزه در پنجم

 

به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،دکتر علی عبدالهی با بیان مطلب فوق افزود : دستاورهای مختلفی در حوزه فناوری اطلاعات بازار سرمایه امسال در نمایشگاه ارایه خواهند شد. این محصولات و خدمات از سوی نهادهای حاکمیتی بازار سرمایه و نیز بخش خصوصی ارایه خواهند بود.

وی تاکید بر سامانه ها و خدمات مرتبط با معاملات برخط، سامانه های نظارتی الکترونیکی هوشمند، محصولات و خدمات مرتبط با پردازش دادهای مالی از مهم ترین بخش هایی است که در نمایشگاه امسال ارایه خواهند شد.

دکتر عبدالهی در مورد تصمیمات دوازدهمین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه اظهار داشت : دراین جلسه دستاوردها و روند پیشرفت پروژه تدوین برنامه راهبردی توسعه بازار سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چالش های پیش روی پروژه مطرح و برای رفع موانع و چالش ها راهکارها و تصمیمات مقتضی ارایه شد.

دبیر شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه تصریح کرد : نتایج و دستاوردهای این پروژه تا آذرماه سالجاری نهایی خواهد شد. 

وی ادامه داد : هدف از انجام این پروژه تدوین چشم انداز، اهداف، سیاستها و راهبردهای کلان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازار سرمایه در افق زمانی 4 ساله است.

دکتر عبدالهی خاطر نشان کرد : تدوین اهداف و راهبردهای عملیاتی به تفکیک هر سال نیز از دیگر دستاورهای این پروژه به شمار می رود.

در دوازدهمین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالان بخش های مختلف بازار سرمایه و بخش خصوصی حضور داشتند.

پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی بورس 24 تا 27 شهریور امسال، در محل دایم نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1701.bos