شماره: 1685 تاریخ : 1390/05/27-12:00:00

تحقیق و تفحص از پتروشیمی در مجلس هشتم نهایی می‌شود

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی ایران با بیان این که تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مقدماتی برای تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور آماده است، قول داد تا پایان

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت،  خلیل حیات‌مقدم"  با تشریح محورهای تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور، خاطرنشان کرد: اگر مدیریت امور تحقیق و تفحص در اختیار او باشد، گزارش تحقیق و تحفص از پتروشیمی را به مجلس هشتم برساند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: محورهای تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی تبیین و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است و به محض روشن شدن شرح وظایف، کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کار خود را آغاز می‌کند.

محورهای تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی تبیین و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است

وی ادامه داد: بررسی چگونگی اجرای طرح‌ها و مخارج هزینه شده در طرح‌های صنایع پتروشیمی اولین گام تحقیق و تفحص خواهد بود.

حیات‌مقدم نحوه اتصال صنایع پتروشیمی به چرخه تولید کشور را دیگر مرحله تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی برشمرد و تصریح کرد: برگزاری چگونگی انجام مناقصه‌ها و تحویل طرح‌های پتروشیمی به شرکت‌های خارجی نیز بررسی خواهد شد.

وی چگونگی خریدهای انجام شده از سوی صنایع پتروشیمی کشور را گام بعدی محورهای تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی خواند و تأکید کرد: عملکرد کلی صنایع پتروشیمی به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی ایران را ضروری خواند و در عین حال شرایط را برای انجام این تحقیق و تفحص مطلوب ارزیابی کرد.

به گفته حیات‌مقدم، انتخابات اعضای هیئت رییسه کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع پتروشیمی روز سه‌شنبه اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور ۱۵ نفر هستند که ۱۰ نفر آنان اعضای کمیسیون صنایع و ۵ نفر دیگر متقاضیان تحقیق و تفحص، نمایندگانی از استان‌های جنوبی کشور هستند


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1685.bos