شماره: 1638 تاریخ : 1390/05/24-12:00:00

کارگزاری بانک کشاورزی بالاترین امتیاز در بخش اوراق بهادار و کالا را کسب کرد

تهران -شبکه تخصصی بانک وصنعت :شرکت کارگزاری بانک کشاورزی درپایان نخستین رتبه بندی کارگزاران بورس کالای ایران، در بخش اوراق بهادار سال 1389 و بخش کالای سال 1390 بالاترین امتیاز را کسب کرد.

 


به گزارش روز دوشنبه شبکه  تخصصی بانک وصنعت  به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی طبق گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار در نتایج نخستین رتبه‌بندی کارگزاران بورس کالای ایران،کارگزاری بانک کشاورزی در بین شرکت های کارگزاری رتبه الف در بخش اوراق بهادار رتبه الف را کسب کرد.
این در حالی است که در سال 90 نیز از میان 60 شرکت کارگزاری که در زمینه کالا فعالیت دارند نیز، کارگزاری بانک کشاورزی موفق به کسب رتبه الف شده است.
بر اساس این گزارش: بر اساس مصوبه هیات مدیره این سازمان، کارگزارانی که رتبه (الف) را کسب کردند، می ¬توانند با احراز سایر شرایط و کسب مجوز از سازمان در شرکت فرابورس ایران به فعالیت کارگزاری بپردازند.
گفتنی است این دسته از کارگزاران پس از شش ماه از فعالیت در شرکت فرابورس ایران در صورتی که عملکرد آنها در شرکت فرابورس ایران مناسب ارزیابی شود، می ¬توانند با احراز شرایط و کسب مجوز از سازمان، به فعالیت در شرکت بورس اوراق ¬بهادار تهران بپردازند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1638.bos