شماره: 16 تاریخ : 1390/03/01-12:00:00

همزمان با رفع مسدودیت یارانه‌ها رخ داد؛

اختلال در شبکه شتاب و تشکیل صف‌های طولانی مقابل عابربانک‌ها

امروز همزمان با باز شدن حساب‌ یارانه‌های نقدی سرپرستان خانوار علاوه بر تشکیل صف‌های طولانی مقابل عابر بانک‌ها از برخی میادین و مناطق خبر می‌رسد که بسیاری از دستگاه‌های خودپرداز قادر به ارائه خدمات نیس

دور چهارم یارانه‌های نقدی از آخرین روزهای هفته گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 شب قبل امکان برداشت این یارانه‌ها برای مردم مهیا شد.
طبق اعلام مسئولان سازمان هدفمندی، یارانه نقدی مرحله چهارم به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان بوده که 40 هزار و 500 تومان مربوط به یارانه انرژی و 5 هزار تومان مربوط به یارانه نان است،البته از پنج‎شنبه در سایت رفاهی (www.refahi.ir) واریز مرحله چهارم یارانه‌ها مربوط به خردادماه به حساب سرپرستان خانوارها قابل رؤیت بود.
واریز یارانه‌های نقدی در ماه‌های گذشته نشان داده که در روزهای اول این اقدام حجم تقاضا برای بانک‌ها افزایش پیدا می‌کند و معمولاً صف‌های طولانی نیز مقابل عابر بانک‌ها شکل می‌گیرد.
امروز نیز این تجربه بار دیگر تکرار شد تا جایی که صف‌های طولانی مقابل برخی عابربانک‌ها شکل گرفته و علاوه براین تعدادی از این دستگاه‌ها در نقاط مختلف شهر قادر به خدمات رسانی نیستند.
از میادین و خیابان‌های اصلی شهر خبر می‌رسد که برخی از دستگاه‌های خود پرداز تنها به کارت‌های بانک خود سرویس دهی می‌کنند و سایر مردم از خدمات این دستگاه‌ها محروم شده‌اند.
این اتفاقات درحالی بار دیگر تکرار شده که در دروه‌های قبل نیز که یارانه نقدی واریز شد این وضعیت تجربه شده بود و به نظر می‌رسید که مسئولان بانک مرکزی تدابیری را برای جلوگیری از ادامه این نابه‌سامانی‌ها بیاندیشند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/16.bos