شماره: 1543 تاریخ : 1390/05/17-12:00:00

پیام مدیر عامل بانک سپه به مناسبت روز خبرنگار

تهران-شبکه تخصصی بانک وصنعت :دکتر پاشایی فام به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به فعالین و مجاهدین عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

 در پیام مدیر عامل بانک سپه آمده است:
ن والقلم و ما یسطرون....از روزی که قلم آفریده شد، اندیشه مهر به پرواز در آمد و بر بال واژه هایی که آفرید، نشست.
روز 17 مرداد، روز پاسداشت تلاشهای بی وقفه ای است از انسانهای آگاه و فرهیخته که با سلاح قلم طلایه دار جبهه آگاهی اند. انسان هایی که حاصل تلاش و مجاهدت صادقانه شان نتیجه ای جز بالندگی و پویایی برای جامعه به همراه ندارد. به راستی همین خصلت حق جویی و حق طلبی است که مجادهدت  و تلاش آنها را شایسته بهترین تکریم ها و تحسین ها می کند.
در بخش دیگری از این پیام می خوانیم: روز خبرنگار یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که با بازگویی حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش شده اند. در پیشاپیش سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی قرار دارند که در نگارش خبر از خون خود مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه کردند.
بی شک حضور این مجاهدان راه آگاهی و نیک اندیشی نعمتی بزرگ برای جامعه، به ویژه جوامعی که راه رشد و پویایی و بالندگی را طی می کنند، محسوب می شود که باید قدردان آن بود.
پس، درود می فرستیم بر همه فعالان این عرصه سترگ و ارزش آفرین، خسته نباشید می گوییم به مجاهدان عرصه آگاهی و سلام و درود می فرستیم بر روان پاک شهیدان عرصه اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان های میهن عزیزمان، آموزگار مکتب آگاهی و فداکاری شدند. روز خبرنگار بر همه تلاشگران عرصه علم و آگاهی مبارک باد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1543.bos