شماره: 1528 تاریخ : 1390/05/16-12:00:00

بیمه سینا آماده ورود به بورس می شود

:مدیر عامل بیمه سینا، با اشاره به برنامه های آتی این شرکت گفت: ازبرنامه های مهم مدیریت و سهامداران شرکت، فراهم کردن مقدمات لازم برای ورود به بازار سهام است.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،فریدون صفرخانلو با اعلام این خبر افزود: با مهیا شدن شرایط و همکاری بیش از پیش صاحبان سهام فعلی امیدوارم بتوانیم با ورود به بورس اوراق بهادار به یکی از پنج شرکت برتر بیمه ای کشور نائل شویم .
وی اظهار داشت: هم اکنون شرکت بیمه سینا با سرمایه 400 میلیارد ریال و حدود 1000 میلیارد ریال ذخائر فنی به عنوان یکی از شرکت های سطوح در صنعت بیمه مشغول فعالیت در تمامی رشته های بیمه زندگی و غیرزندگی همچنین پذیرش و قبولی بیمه های اتکائی از سایر شرکت های بیمه فعال در بازار بیمه ایران است.
به گفته وی بیمه سینا با داشتن 80شعبه و 156 نمایندگی حقیقی و حقوقی در سراسر کشور مشغول ارائه انواع خدمات بیمه ای به هموطنان عزیز کشورمان است.
مدیر عامل بیمه سینا، درخصوص جایگاه این شرکت در صنعت بیمه کشور گفت: این شرکت از بدو تاسیس، فعالیتش را در تمامی رشته های بیمه ای آغاز نموده و با بهره گیری از مدیران و کارکنان مجرب و متخصص در صنعت بیمه کشور پرتفوی مطلوبی را کسب کرده است.
صفرخانلو به پشتوانه های بیمه سینا در حوزه های مختلف مدیریتی اشاره کرد و اظهار داشت: بدیهی است ارزش و اعتبار سهامداران بزرگی همچون بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران که حدود 60 درصد از سها این شرکت را دارا می باشند و سایر سهامداران عمده و تاثیرگذاری آنها در عملکرد شرکت بسیار مغتنم محسوب می شود از جمله این که در شرکت های بیمه (سهامی عام) انتخاب هیات مدیره منوط به آراء صاحبان سهام است لذا از پشتوانه های اساسی این شرکت ترکیب معتدل دانش، تجربه انگیزه خدمت و توان تخصصی مدیریت است.
وی ادامه داد: براین اساس هیات مدیره شرکت بیمه سینا با پنج عضو که چهار تن از آنها درجه دکترای تخصصی و یک نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دارای سوابق طولانی در صنعت بیمه یکی از هیات های سیاستگذاری علمی و تجربی بخش خصوصی است که نظیر آن را در سایر شرکت های بیمه کمتر می توان یافت .
وی تصریح کرد: رویکرد کلی فعالیت های بیمه سینا در میان مدت و بلند مدت بیشتر بر محور اصلاح ساختار جهت رویارویی با تغییرات محیطی و ورود رقبای جدید خواهد بود .
مدیر عامل بیمه سینا، به خدمات ویژه ای که بیمه سینا به اتوبوسرانی کشور ارائه می دهد اشاره کرد و گفت: با توجه به نشست هایی که با مدیران عالی اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور برگزار گردید کلیه موارد به بحث و تبادل نظر کارشناسی گذاشته شد و جهت حل مشکل بیمه شخص ثالث اتوبوس های فعال در ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور متصور شد براساس یک برنامه دقیق و واقع گرایانه ارائه این خدمات به نحوی ارائه گردد تا نسبت به ارتقای سطح امنیت، آرامش روانی برای رانندگان این مجموعه خدوم و زحمتکش فراهم آید.
به گفته وی در این توافق خدمات ویژه ای منظور شده است که محورهای اساسی آن برپایه مبلغ حق بیمه، نحوه پرداخت حق بیمه و تقسیط آن، تعهدات بیمه سینا و همچنین تخفیفات عدم خسارت می باشد و امید است که دو مجموعه بتوانند با همکاری و تبادل نظر هر سال ضمن تمدید قرارداد گام های موثرتری برای ارائه خدمات مناسب تر به این مجموعه زحمتکش برداشته و پوشش های بهتر بیمه ای را با نرخ مناسب در قراردادهای سال آتی منظور نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1528.bos