شماره: 1462 تاریخ : 1390/05/10-12:00:00

رمضان ماه پر رونق بورس

:مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن گفت : هرچند در سال های گذشته بازار سهام در ماه مبارک رمضان با رکود نسبی و نوعی آرامش مواجه بود اما پیش بینی می شود امسال در این ماه بازار رون

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،محسن عباسلو درباره پیش بینی روند معاملات در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: اگر به سال های گذشته نگاه کنیم در ماه مبارک رمضان برای اهالی بازار سرمایه، ماهی آرام است اما امسال این ماه متفاوت از ماه سال های گذشته خواهد بود.

وی در تشریح دلایل این تفاوت گفت: از جمله دلایلی که باعث می شود، ماه رمضان امسال متفاوت از سال های گذشته باشد رشد بازارهای سهام در دنیا و افزایش قیمت فلزات اساسی در بازارهای بین المللی است.

عباسلو ادامه داد: در ماه های اخیر بازار افت زیادی را تجربه کرد، این در حالی است که معمولا فصل مجامع پرر ونق ترین فصل بازار است اما امسال این اتفاق نیفتاد.

کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد با توجه به افت قمیت ها در ماه های گذشته در ماه رمضان امسال بازار شاهد شرایط مساعدتری باشد.
 
وی گفت: بورس تهران مرتبط با قیمت های جهانی و شرایط بازارهای بین المللی است به خصوص که بسیاری از شرکت هاا صادر کننده هستند و با رشد قیمت های جهانی سهام این شرکت ها نیز از این رشد منتفع خواهند شد.
عباسلو صنعت فلزات اساسی را در این ماه ها صنعت پیشرو بازار دانست و گفت: شرکت های این گروه از لحاظ بنیادی شرایط مساعدی را تجربه می کنند.

وی با اشاره به اینکه سهام این گروه در ماه های گذشته با افت قیمتی به پایین ترین نرخ ها رسیده اند، افزود : رشد قیمت های جهانی در اقبال به این سهام در کنار کشش نرخ آنها، تاثیر گذار خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1462.bos