شماره: 1431 تاریخ : 1390/05/08-12:00:00

مختارنامه در بالاترین تراز

شبکه تخصصی بانک و صنعت نیز معتقد است که به راستی ساخت سریال مختارنامه در بالاترین تراز هنری و نمایشی قرار دارد و یک اثر جاودان است.

رئیس جمهور مجموعه تلویزیونی مختارنامه را در بالاترین تراز محتوایی و هنری خواند و گفت: این کار ارزشمند قابل عرضه به همه دنیا و البته سکوی پرشی به افق های بالاتر است.

 

.


به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، دکتر احمدی نژاد در همایش افق رسانه پس از تجلیل از آقای میرباقری کارگردان مجموعه مختارنامه از وی و همکارانش در تولید این اثر هنری قدردانی کرد و افزود: این اثر هنری کاری بسیار برجسته و ماندگار است که اندیشه ناب و اعتقادات آرمانی را در زیباترین قالب هنری به نمایش درآورد.

وی با اشاره به اینکه جلسه مستقلی برای بحث درباره این مجموعه هنری لازم است گفت: آقای میرباقری کارهای خوب و ماندگاری انجام داده است و هم حرکت تکاملی و هم اندیشه سلیم و مستقیمی را در کارهای وی می بینیم.

رئیس جمهور افزود: بیشتر قسمت های مختارنامه را می دیدم و هیچ جا حس نمی کردم که فضا ساختگی یا مجازی شده است و همیشه عناصر نقش آفرین در متن داستان بودند.

آقای احمدی نژاد این مجموعه هنری را دوره کامل مکتب خواند و گفت: مطالعه تاریخ برای شناخت رفتار انسان و گروه های اجتماعی در صحنه ها و حوادث می تواند برای آیندگان درس آموز باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1431.bos