شماره: 1420 تاریخ : 1390/05/07-12:00:00

مدیر شرکت پارس فراز آسیا :

جلوی فعالیت برندهای تقلبی باید گرفته شود

نمایشگاه صنعت ساختمان از ابتدای هفته جاری در محل دایمی نمایشگاههای تهران برگزار شد و امروز جمعه طی مراسمی به کار خود پایان داد.

مدیر یک شرکت وارد کننده ورقه های کامپوزیت آلومینیومی خواستار برخورد با فعالیت برندهای تقلبی موجود در کشور در این عرصه شد.

به گزارش عصر روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت، مهندس محمدرضا زیاری مدیر شرکت پارس فراز آسیا که شرکت وی در نمایشگاه صنعت ساختمان حضوری فعال دارد در خصوص فعالیت های شرکت با خبرنگار ما گفت وگو کرد .

 

وی درباره فعالیت های شرکت یاد شده اظهار داشت: این شرکت  در زمینه واردات ورقه های کامپوزیت پانل آلومینیومی از امارات و دبی  ( نماینده رسمی ) فعالیت دارد و در کنار این کار طراحی ، نصب و اجرای کار را نیز بر عهده داریم.

 

آیا کامپوزیت در داخل کشور هم تولید می شود ؟

=بله چند کارخانه در داخل کشور در حال تولید هستند. اما برند انها تقلبی است. ولی ما ورقه های اصلی با کیفیت بالا را وارد می کنیم.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه  استقبال خوبی داشتیم و این بدلیل کیفیت کار ما بوده است. چون برندهای تقلبی در داخل کشور بسیار زیادند و ما جنس اصلی و با کیفیت وارد کرده ایم. در حال حاضر نهادهای دولتی و غیر دولتی استقبال خوبی کردند.

 

آیا در کارتان نوآوری هم داشته اید؟

=ما در این حوزه تازه فعالیت خود را آغاز کرده ایم استفاده از کامپوزیت هنوز فراگیر نشده است.شرکت بازرگانی ما 15 سال سابقه کار دارد و در این زمینه(کامپوزیت های ساختمانی) 4 سال است که فعالیت می کند. 

 

وی در این مصاحبه کوتاه خاطرنشان کرد، خواهشی که از دولت و مسئولان دارم این است که جلوی برندهای تقلبی را بگیرند. نه تنها در این زمینه بلکه در صنعت ساختمان . چون این صنعت در معرض خطر است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1420.bos