شماره: 1366 تاریخ : 1390/05/05-12:00:00

کام بورس کالا شیرین می شود

:شکر کارخانه امیرکبیر، دعبل، قند یاسوج و شکر وادراتی برزیل چهارشنبه روی تابلوی معاملات رینگ کشاورزی بورس کالا می رود که با توجه به تقاضای مطلوب بازار برای این محصول به ا

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،در معاملات دیروز رینگ کشاورزی ۲۱ هزار تن شکر عرضه شد که با وجود تشکیل صف تقاضای ۱۵ هزار ۴۵۰ تنی در بازار، خریداران و فروشندگان بر سر قیمت به توافق نرسیدند و عرضه این محصول به امروز موکول شد.

مدیر توسعه بازار بورس کالا در این باره گفت: عرضه کنندگان شکر در معاملات دیروز نرخ این محصول را از یک هزار و ۳۱۰ تومان برای هر کیلو گرم به یک هزار و ۲۷۰ تا هزار و ۲۸۲ تومان کاهش دادند اما به دلیل آنکه خریداران خواستار شکر یک هزار و ۲۴۰ تومانی هستند، معامله ای روی این محصول انجام نشد.

عباس بنازاده افزود: شکر کارخانه امیرکبیر، دعبل، قند یاسوج و شکر وادراتی برزیل امروز روی تابلوی معاملات رینگ کشاورزی بورس کالا می رود که با توجه به تقاضای مطلوب بازار برای این محصول به احتمال زیاد کل عرضه ها مورد معامله قرار می گیرد.

 وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی کارشناسان که از عرضه شکر در بورس انتقاد می کردند ، معاملات این محصول در ماه های گذشته مطلوب بوده و خریداران زیادی در انتظار عرضه های شکر در بورس هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1366.bos