شماره: 1362 تاریخ : 1390/05/05-12:00:00

افزایش حجم و ارزش معاملات در ماه رمضان

:با توجه به کاهش قیمت ها در هفته های گذشته که ناشی از فروش هیجانی در بازار است، این روزها نرخ سهام برای خرید جذاب شده است.

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،ابوالقاسم آقادوست مدیر عامل کارگزاری بانک رفاه کارگران درباره پیش بینی عملکرد بازار در روزهای آینده گفت: افت قیمت سهام که ناشی از فروش هیجانی در بازار روزهای گذشته بود باعث شده تا سهام به کف قیمتی نزدیک شده و برای خرید جذاب شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه کاهش قیمت سهام هیچ وقت ادامه دار نخواهد بود، بازار در حال بازگشت و اصلاح قیمتی است به این ترتیب با مثبت شدن روند بازار، قیمت ها شروع به اصلاح کرده و به ارزش واقعی خود نزدیک می شوند.

آقادوست روند بازار را بطور کلی صعودی دانست و گفت : از آنجایی که پتانسیل رشد در بازار وجود دارد، با توجه به قیمت های ارزنده سهام بازار در بلند مدت رو به رشد بوده و شاخص مرزهای بالاتری از رقم های فعلی را تجربه خواهد کرد.

این کارشناس بازار معتقد است در کوتاه مدت بازار هر چند روز یک بار اصلاح قیمتی را تجربه می کند که این گونه نوسان ها جزیی از ذات بازار است اما از آنجایی که کلیت بازار صعودی است، نگرانی وجود ندارد.

وی در پیش بینی عملکرد بورس تهران در ماه مبارک رمضان گفت : مشکل خاصی در این ماه برا ی بازار وجود ندارد و در سال های قبل نیز برخی اوقات حجم و ارزش معاملات افت می کرد اما پیش بینی می شود امسال با توجه به ارزندگی سهام این اتفاق نیز رخ ندهد.

آقادوست با تاکید بر اینکه بعید است بازار در ماه مبارک رمضان دچار افت شود، گفت: با توجه به تجربه سال قبل که بازار پر رونقی را در ماه رمضان داشتیم ، امسال نیز بعید است در این ماه بازار افتی را تجربه کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1362.bos