شماره: 1350 تاریخ : 1390/05/04-12:00:00

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افتتاح شد

تمامی محصولات عرضه شده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مطابق با قوانین سازمان استاندارد است.

دبیرکل اتاق تعاون گفت : . یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعتت ساختمان کشور امروز با شعار محوری ' ارزان سازی - مقاوم سازی وسریع سازی ' افتتاح شد.

 

 به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت مهندس " 'حسین رحمانی نیا' روز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش  نمایشگاه گفت: ویژگی نمایشگاه امسال مشارکت جدی سازمان استاندارد در کنترل محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است که باید مورد تایید این سازمان باشد.

وی حضور پررنگ ایرانیان مقیم خارج از کشور که به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت ساختمان دراین نمایشگاه حضور پیدا کرده اند را از دیگر ویژگی های این نمایشگاه نسبت به سال گذشته عنوان کرد.

رحمانی نیا شعار محوری این نمایشگاه را ' ارزان سازی - مقاوم سازی وسریع سازی ' ذکر کرد و گفت: بر همین مبنا کیفی سازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته ی دبیرکل اتاق تعاون همه شرکت ها و بنگاه هایی که دارای برند شناخته شده درسطح ملی و بین المللی هستند در این نمایشگاه حضور دارند و پیش بینی می شود حجم و سطح قراردادها نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.

وی حضور شرکت های اروپایی و آمریکایی در این نمایشگاه را نشان از کم اثر بودن تحریم ها دانست و گفت: به نظر می رسد ایران به عنوان قطب بزرگ صنعت ساختمان در دنیا مطرح خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز (سه شنبه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا روز هفتم مرداد ماه جاری( جمعه ) برپاست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1350.bos