شماره: 1254 تاریخ : 1390/05/02-12:00:00

معاون اول رییس جمهور

تلاش همه مسوولان برای تحقق برنامه های اشتغالزایی ضروری است

:کشور دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و اگر مسوولین به شکل همه جانبه تلاش کنند اتفاقات بزرگی در بخش اشتغال در کشور بوقوع می پیوندد.

به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت،  محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شواریعالی اشتغال اظهار داشت: تجربه سال گذشته این شورا نشان داد که کشور دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و اگر مسوولین به شکل همه جانبه تلاش کنند اتفاقات بزرگی در بخش اشتغال در کشور بوقوع می پیوندد.معاون اول رییس جمهور گفت: هرکس در هر مسوولیتی که دارد می تواند به سهم خود از برنامه‌های اشتغالزایی حمایت کند و باید بدانیم هر قدمی که در این راه برداشته می شود موجب خوشحالی والدین و خانواده‌ها است و بی تردید این پاداش بزرگی است چراکه رضایت خداوند در این کار است.
رحیمی با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مشاغل خانگی گفت: توجه به این بخش موفقیت‌های بزرگی در زمینه اشتغالزایی را به ارمغان خواهد آورد چراکه هزینه ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش مشاغل خانگی به مراتب از بخش‌های دیگر کمتر است.
در این جلسه گزارشی از سوی بانک مرکزی در خصوص بسته نهایی نظام بانکی کشور برای پشتیبانی و توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال ارائه شد.
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های خود برای تحقق سهم تعیین شده این صندوق از ایجاد 2 میلیون و پانصد هزار فرصت شغلی در سال جاری ارائه کرد.گفتنی است صندوق مهر امام رضا (ع) در حاشیه جلسه شورای عالی اشتغال به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس این صندوق، نمایشگاهی از دستاوردهای صندوق مهر امام رضا (ع) در راستای ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی بر پا کرده بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1254.bos