شماره: 1119 تاریخ : 1390/04/28-12:00:00

دستور جدید دولت برای تخصیص یارانه سبد کالای کارمندان و ماه رمضان

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از ارائه درخواست اختصاص یارانه کالاهای اساسی، شیر، سبد کالای کارمندان و ماه مبارک رمضان به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی خبر

به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :بهروز مرادی در مورد اختصاص یارانه کالاهای اساسی و ماه مبارک رمضان گفت: ابلاغ اعتبار توسط دولت صورت گرفته و درخواست صدور تخصیص یارانه از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ارسال شد.
وی افزود: این درخواست اعتبار برای یارانه کالاها در مناسبت های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، سبد کالایی کارمندان، تنظیم بازار و یارانه شیر به دامداران و تولید کنندگان و سایر کالاهای اساسی است.
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها تأکید کرد: سازمان هدفمندی یارانه ها با توجه به ابلاغ اعتباری که شده درخواست یارانه کالاهای اساسی می کند و هر کدام از این یارانه ها به حوزه وزارتخانه تخصصی واگذار می شود مثلا یارانه کالاهای اساسی و سبد کالایی در حوزه وزارت بازرگانی توزیع خواهد شد. اما منابع یارانه از محل بودجه در اختیار سازمان هدفمندی قرار می گیرد و ما درخواست ارائه می دهیم اما یارانه در وجه دستگاه اجرایی واریز می شود.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1119.bos