شماره: 1038 تاریخ : 1390/04/23-12:00:00

خیابان خیام، طلایی می شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل گفت: بورس طلا در خیابان خیام و شهرک طلا ویژه صنف طلاسازان در منطقه 14-محل سابق بازار گل تهران- راه‌اندازی می‌شود.

 به گزارش روز پنج شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، علیپور مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل از راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز بورس طلا در خیابان خیام خبر داد و افزود: درحال‌حاضر ساماندهی بازار طلا سازها از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاری محسوب می‌شود که در این رابطه اقدامات اولیه انجام گرفته است.
او افزود: هم‌‌اکنون در این زمینه با اتحادیه طلاسازان تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم که براساس آن شهرک طلا و بزرگ‌ترین بورس طلا راه‌اندازی می‌شود.
علیپور تصریح‌کرد: این بورس که بزرگ‌ترین بورس طلای کشور محسوب می‌شود به زودی به صورت بازاری زیبا در هتلی پنج ستاره در خیابان خیام ایجاد می‌شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ادامه داد: همچنین شهرک طلا نیز برای ساماندهی و انتقال طلاسازان، در منطقه 14 محل سابق بازارگل تهران راه‌اندازی می‌شود.
او در پایان گفت: هم‌اکنون بیشتر طلاسازان در مرکز شهر قرار دارند و نوع کار این صنف، آلودگی‌های زیادی برای شهر به همراه دارد. بنابراین ضرورت دارد هرچه زودتر صنف طلاسازها از مرکز تهران خارج شوند.//


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1038.bos