شماره: 1006 تاریخ : 1390/04/22-12:00:00

اقدامات مدیریت جدید توسط مدیر عامل تشریح شد:

تحول در بیمه دی

مدیر عامل بیمه دی از توانمند سازی نیروی انسانی و همچنین برنامه ریزی برای معرفی رشته های جدید و مدرن بیمه ای توسط این شرکت خبر داد .

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :روز گذشته دکتر فرامرز فتح نژاد ، مدیر عامل بیمه دی در نشست خبری با خبرنگاران به برنامه آتی اشاره و برخی محورهای مدیریتی این شرکت را تبیین کرد.

دکتر فتح نژاد در ابتدای این نشست بر لزوم تکلیف پذیری فعالان اقتصادی در سال جهاد اقتصادی تأکید و تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری ، باید فعالان اقتصادی همواره خودشان را سینه به سینه دشمن تصور کنند. بر همین اساس بیمه دی به عنوان بخشی از حوزه اقتصادی کشور "مبارزه اقتصادی" را به عنوان بستر عملیاتی خودش تعریف کرده است. طبیعی است که مبارزه اقتصادی در این حوزه به معنای تلاش برای ارائه عملکرد و خدمات موثر و مثبت و به نوعی تلاش برای تأمین بخشی از آرامش عمومی است . بیمه دی هم با توجه به این هدف ، برنامه های مدونی تدارک دیده است.

فتح نژاد سپس به تشریح بخشی از این برنامه ها پرداخت و درباره بازسازی کادر اجرایی بیمه دی گفت: ارتقای کیفیت ارائه خدمات از نخستین پیامدهای بکارگیری نیروی انسانی متعهد و متخصص است. طی یک ماه اخیر این محور به صورت ویژه در بیمه دی انجام و دنبال شده و می شود. در هیمن مدت اندک ما شاهد تأثیرات این موضوع بوده ایم. و به همین دلیل معتقدیم که تقویت نیروی انسانی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی در ادامه مشتری مداری را مورد اشاره قرارداد و افزود: متأسفانه یک شعار غلط در صنعت بیمه ترویج ده که می تواند از دلایل عدم رونق آن هم باشد. در تعریف بیمه می گویند که بیمه " تقسیم خطر" است ! اما اگر نگاه بیمه ای به جای تقسیم خطر ، به " تقسیم امنیت " و " تضمین آرامش " باشد آنگاه می توانیم شاهد تحقق زودهنگام 2 هدف باشیم : اول اینکه تصور و نگرش افکار عمومی به بیمه متحول می شود و بیمه از یک بنگاه اقتصادی تبدیل به یک مرکز ارایه خدمات می شود و دوم اینکه شرکت های بیمه نیز متعهد به ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت و تضمین قطعی و مطلوب می شوند . بیمه دی با شعار " تضمین آرامش " نیروهای انسانی کارآمد را در مسیر مشتری مداری به کار گرفته است.

مدیر عامل بیمه دی همچنین از طراحی وتدوین ارایه برخی پوشش های بیمه ای جدید در این شرکت خبر داد و گفت : اخیراً مطالعات و برنامه ریزی هایی را برای اولین بار در کشور برای معرفی رشته های جدید و مدرن بیمه ای انجام داده ایم . این رشته های جدید بیمه ای قطعاً رقابتی است و علیرغم گسترش امنیت و آرامش به بخش های دیگر، زمینه را برای رقابت و ارائه بیشتر پوشش ها و تضمین های بیمه ای فراهم می کند.

فتح نژاد همچنین توجه به خانواده معظم شهدا و همچنین اهتمام ویژه به مقوله ها ی ارزشی در این بیمه را از جمله محورهای مورد توجه بیمه دی در سال جدید اعلام کرد.

گفتنی است ، روز گذشته و مصادف با سالروز ولادت حضرت علی اکبر ( ع) طرح پرداخت خسارت سیار اتومبیل بیمه دی آغاز به کار کرد . بیمه دی دومین بیمه فعال در طرح پرداخت خسارت سیار اتومبیل در جمهوی اسلامی ایران است .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1006.bos