شماره: 1001 تاریخ : 1390/04/21-12:00:00

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان تهران:

کیک،کلوچه و بیسکویت "آذر شیرین برنا " غیر استاندارد است

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان تهران خبر داد: کیک، کلوچه و بیسکویت با نام تجارتی «آذر شیرین برنا» به علت تولید غیر مجاز و جعل علامت استاندارد توقیف ش

 به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی استادارد افشین زمانی با بیان این خبر گفت: به علت تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد تولیدی «آذر شیرین برنا»تولید این واحد با جعل آرم علامت استاندارد، غیرمجاز اعلام می‌گردد.
زمانی افزود: این واحد بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد، اقدام به تولید و عرضه فرآورده‌های فوق کرده است که در مرحله کنترل بازار توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل شناسایی و توقیف شد.
وی با اشاره به مفاد تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران خاطرنشان کرد: تولید، توزیع و فروش کالای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین‌تر از استاندارد و یا بدون داشتن نشان استاندارد ممنوع است.
زمانی گفت: این اداره کل به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با کنترل‌های ادواری، ضمن برخورد با متخلفان از هرگونه تولید و توزیع کالاهای غیر استاندارد و فاقد کیفیت در بازار چلوگیری خواهد کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1000.bos